Browsing by Person fehf

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 1 to 18 of 18
Issue DateTitleInvolved Person(s)
4-Apr-2019Akzeptanz durch Innovation? : ein Vergleich innovativer audiovisueller Formate öffentlicher und privater MedienanbieterKünzler, Matthias; Autenrieth, Ulla; Fehlmann, Fiona
6-Sep-2021Caught in between : the struggle of public service media between old norms and new competitorsKünzler, Matthias; Autenrieth, Ulla; Fehlmann, Fiona
27-Sep-2021Contribution without an audience? : young target groups and their ambivalent relationship to public service media offeringsFehlmann, Fiona; Autenrieth, Ulla; Künzler, Matthias
20-Nov-2020Differenzierte Medienbewertungen als kompetentes Medienhandeln : Einschätzung öffentlich finanzierter Medien im Vergleich zu kommerziellen audiovisuellen Angebotsformen durch junge Zielgruppen – am Beispiel SchweizAutenrieth, Ulla; Fehlmann, Fiona; Künzler, Matthias
4-Apr-2019Hat der Service Public noch Chancen bei der jungen Zielgruppe? : Bewertungen und Zahlungsbereitschaft junger MediennutzerInnen in der Schweiz ein Jahr nach “NoBillag”Fehlmann, Fiona; Autenrieth, Ulla; Künzler, Matthias
31-Oct-2018Legitimacy through public service media narratives?Fehlmann, Fiona
18-Oct-2022Let me entertain you! : how young audiences in Switzerland use hybrid media content and how Swiss public service media is adapting its production processes accordingly : findings from two studiesKlopfenstein Frei, Nadine; Fehlmann, Fiona
11-Mar-2020Der Letzte macht das Licht aus?! : Nutzung und Bewertung öffentlich-finanzierter Medien im Vergleich zu alternativen audiovisuellen Angebotsformen durch junge Zielgruppen – am Beispiel SchweizKünzler, Matthias; Autenrieth, Ulla; Fehlmann, Fiona
30-Sep-2022Des médias de service public aux médias au service du public : la transformation du groupe SRG SSR en SuisseFehlmann, Fiona; Salerno, Sébastien
21-Apr-2022Neue Plattformen – neue Bedürfnisse - neue audiovisuelle Inhalte? : Herausforderungen für den Service public im Umgang mit jungen ZielgruppenAutenrieth, Ulla; Fehlmann, Fiona; Künzler, Matthias
9-Apr-2021Nur hinterher oder vorneweg? : Plattformstrategien öffentlicher Medien im Spannungsfeld von Adaption und InnovationAutenrieth, Ulla; Fehlmann, Fiona; Künzler, Matthias
25-Oct-2019Searching for one’s binge : decision making and selection strategies of audiovisual contents by young audiences - findings from a use-lab studyAutenrieth, Ulla; Fehlmann, Fiona; Künzler, Matthias
2021‘Shoulda, coulda, woulda’ : young Swiss audiences’ attitudes, expectations and evaluations of audiovisual news and information content and the implications for public service televisionAutenrieth, Ulla; Künzler, Matthias; Fehlmann, Fiona
2019Sprachliches Legitimationsmanagement als Ausweg aus der Krise? : die Wirkung von Legitimationskommunikation auf individuelle LegitimitätsurteileHangartner, Stefanie; Fehlmann, Fiona
27-Sep-2021The attempt to be up front despite major challenges : innovation in PSM as a contribution to societyKünzler, Matthias; Fehlmann, Fiona; Autenrieth, Ulla
25-Oct-2019The quest for audiovisual innovation : strategies of public media providers to reach young audiencesKünzler, Matthias; Fehlmann, Fiona; Autenrieth, Ulla
27-Sep-2021What contribution to which society? : public service media and conflicting theoretical frameworks – a suggestion for a change of perspectiveKünzler, Matthias; Fehlmann, Fiona; Autenrieth, Ulla
21-Sep-2022Who’s there? Publics, citizens, consumers or users? : ‘imagined platform audiences’ by Swiss public service mediaFehlmann, Fiona