Browsing by Person seir

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 1 to 20 of 64  next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2019A comparative analysis of cryptocurrency consensus algorithmsWagner, Kevin; Keller, Thomas; Seiler, Roger
2014A marketing research tool for conducting online experiments in university industry relationshipsSeiler, Roger; Miesler, Linda; Hari, Jürg J.
2022Algorithmisches Influencer Marketing : inwiefern kann der Prozess des Influencer Marketings automatisiert werden?Seiler, Roger; Al Shaal, Ahmad
2014An integrated web experiment tool using open source softwareSeiler, Roger; Miesler, Linda
2022An online experiment on the stereotype content model (SCM) and chatbots : does swapping the picture make a difference?Seiler, Roger; Wüest, Sonja
2022Anforderungen an eine Smart City Plattform : eine qualitative UntersuchungBrunner Schmid, Karin; Seiler, Roger; Koruna, Stefan; Schmid, Pascal
2016Augmented and virtual reality the new silver bullet of marketing? : an overview of applications with the AIDA modelSeiler, Roger; Klaas, Michael
2019Augmented Reality und Virtual Reality im Premium- und Luxus-RetailHarren, Benjamin; Seiler, Roger; Müller, Steffen
2013Die Auswirkungen der Vertrauenswürdigkeit eines Online-Shops auf die Ziele des eCRM : unter besonderer Berücksichtigung des transaktionalen und relationalen KundenwertsMyrach, T.; Schauer, H.; Seiler, Roger
2015Changing the warmth and competence dimensions : experimental validation in the context of insurance consultantsSeiler, Roger; Hari, Jürg J.; Kavci, Senem
2021Chatbots, conversational interfaces, and the stereotype content modelSeiler, Roger; Schär, Annemarie
2018Chatbots/conversational interfaces in the context of the stereotype content model (SCM)Seiler, Roger; Schär, Annemarie
2018Choice overload In the airline industry : a web experiment on booking flights onlineSeiler, Roger; Müller, Steffen; Herzog, Clemens
2016Couch Commerce durch Fernsehwerbung fördernBétrisey, Michèle; Seiler, Roger
2016Couch Commerce in Verbindung mit Second Screening : Wie Werbeinhalte die Informationssuche im Kaufentscheidungsprozess des Couch Commerce beeinflussenSeiler, Roger; Bétrisey, Michèle
2016Daten als BrennstoffSeiler, Roger
2017Deal or no deal? : assessing the daily deal shopperBeurer-Züllig, Bettina; Seiler, Roger
2019Digitales Toolkit BWL-Studierende : Emerging Technologies virtualisiertSeiler, Roger; Koruna, Stefan
2015E-Health, fitness trackers and wearables : use among Swiss studentsSeiler, Roger; Hüttermann, Marcel
2019Der Einbezug von User Generated Content auf Instagram und dessen Einflüsse auf den Brand Equity : eine Analyse aus UnternehmenssichtBeurer-Züllig, Bettina; Seiler, Roger; Hunziker, Rahel