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Issue DateTitleInvolved Person(s)
9-Sep-2015A methodological framework for developing sustainability nudgesBearth, Angela; Miesler, Linda; Daub, Claus-Heinrich
2016Are risk or benefit perceptions more important for public acceptance of innovative food technologies : a meta-analysisBearth, Angela; Siegrist, Michael
2017Consumers’ risk perception of household cleaning and washing productsBearth, Angela; Miesler, Linda; Siegrist, Michael
2016Die digitale Ermüdung der Generation Y und das Potenzial für PrintmedienBearth, Angela; Stäubli, Simon
2016Heikler Umgang mit KundendatenMiesler, Linda; Bearth, Angela
2017Informational nudges as an effective approach in raising awareness among young adults about the risk of future disabilityMiesler, Linda; Scherrer, Corinne; Seiler, Roger; Bearth, Angela
Mar-2018"Informational Nudges“ zur Förderung eines nachhaltigen Ernährungsverhaltens in der Gemeinschaftsgastronomie : ein FeldexperimentBerger, Verena; Müller, Claudia; Bearth, Angela
2015Marktforschung 4.0: Innovation und Konsumentenakzeptanz : wie man Konsumenten gelegentlich zu ihrem Glück zwingen mussBearth, Angela
2017Sportsponsoring als Employer Branding ToolHüttermann, Marcel; Bearth, Angela; Kälin, Roman
2018Sportsponsoring als Employer-Branding-ToolHüttermann, Marcel; Bearth, Angela; Hannich, Frank
14-Nov-2022When information security depends on font size : how the saliency of warnings affects protection behaviorEbert, Nico; Ackermann, Kurt A.; Bearth, Angela
21-Nov-2021Willingness to share data : contextual determinants of consumers' decisions to share private data with companiesAckermann, Kurt Alexander; Burkhalter, Linda; Mildenberger, Thoralf; Frey, Martin; Bearth, Angela
2016"Willingness to share" im Kontext Big Data : wie entscheiden Kunden, ob sie ihre persönlichen Daten mit Unternehmen teilenMiesler, Linda; Bearth, Angela