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Issue DateTitleInvolved Person(s)
2017Deal or no deal? : assessing the daily deal shopperBeurer-Züllig, Bettina; Seiler, Roger
2015Do you remember? : a comparison of nostalgic ad-evoked responses by baby-boomers and generation yBeurer-Züllig, Bettina; Kavci, Senem; Möckli, Melanie
2019Der Einbezug von User Generated Content auf Instagram und dessen Einflüsse auf den Brand Equity : eine Analyse aus UnternehmenssichtBeurer-Züllig, Bettina; Seiler, Roger; Hunziker, Rahel
2019Einfluss auf die Kaufabsicht von Damenschmuck und welche Rolle dabei der Einsatz von Prominenten sowie das Medienformat spielenSeiler, Roger; Beurer-Züllig, Bettina; Ricetta, Eleonora
Jan-2023Firm-generated, user-generated and machine generated content in the digital economy : analytics, prediction, recommendation, and impact minitrackKlaas, Michael; Beurer-Züllig, Bettina
2019How gender influences trust assessments in sales negotiationsRozumowski, Anna; Beurer-Züllig, Bettina; Hari, Jürg J.
2019Die Kennzeichnungspflicht von Influencer-Beiträgen auf Instagram : die Folgen der Werbeerkennung auf das MarkenvertrauenBeurer-Züllig, Bettina; Hallier Willi, Christine; El Benna, Leila
2022Let me entertain you : the influence of augmented reality on purchasing intention in e-commerceBeurer-Züllig, Bettina; Rozumowski, Anna; Klaas, Michael
1-Sep-2023Promoting social sustainability by embedding diversity in higher educationFrau, Daniela; Beurer-Züllig, Bettina
2019#Shitstorm : wie Unternehmen durch Marketingaktivitäten einen Shitstorm auslösen könnenAckermann, Kurt Alexander; Beurer-Züllig, Bettina; Bircher, Christine
2019Taking advice from your popular friend : the influence of parasocial interaction and number of followers on brand attitude and brand purchase intentions on instagramCollenberg, Anja; Furchheim, Pia; Beurer-Züllig, Bettina
2020The impact of user-generated content on customer loyalty in food and beverages retail : an empirical studySeiler, Roger; Beurer-Züllig, Bettina; Rozumowski, Anna
Jan-2020The social side of brick and mortar : the impact of brand-related user-generated content on different consumer typologies in food retailingBeurer-Züllig, Bettina; Klaas, Michael
2018Trust in car brands : a quantitative analysis on trust in car brands in SwitzerlandBeurer-Züllig, Bettina