Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Person
Title
Issue Date
ZHAW Projects
Organisational Unit
Publication Type
Subject (DDC)
Subject
Keywords for Webfeeds
Series
ZHAW Magazines
Language
Deutsch
English
Sign on to:
My workspace
Receive email
updates
Edit Profile
ZHAW digitalcollection
Browsing by Person brck
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Metadata reports
CSV (short)
RIS
BibTeX
Showing results 15 to 34 of 72
< previous
next >
Issue Date
Title
Involved Person(s)
2020
Design hints for smart agents as teachers in virtual learning spaces
Keller, Thomas
;
Brucker-Kley, Elke
2023
Didactics and technical challenges of virtual learning locations for vocational education and training
Keller, Thomas
;
Berger, Martin
;
Michot, Janick
;
Brucker-Kley, Elke
;
Knaack, Reto
Feb-2020
Digital Futures : Szenarien am Rande der Technologischen Singularität
Brucker-Kley, Elke
;
Keller, Thomas
2014
Der digitale Nachlass : Sterben und Erben im Internetzeitalter
Schweizer, Matthias
;
Brucker-Kley, Elke
2014
Der digitale Nachlass : Sterben und Erben in der virtuellen Welt
Schweizer, Matthias
;
Brucker-Kley, Elke
23-Oct-2023
Effects of an immersive, multilinear future scenario for education purposes
Hilber, Flurina
;
Keller, Thomas
;
Brucker-Kley, Elke
2019
Einsatz von immersiver Virtual Reality für die heilpädagogische Förderung von Kindern mit besonderem Bildungsbedarf : Konzeption einer Lerneinheit
Brucker-Kley, Elke
;
Locher, Timothy
2019
Einsatz von immersiver Virtual Reality für die heilpädagogische Förderung von Kindern und Jugendlichen mit besonderem Bildungsbedarf : Konzeption einer Lerneinheit mit einer heilpädagogischen Schule
Brucker-Kley, Elke
;
Oppedisano, Michele
2021
Eliciting personal attitude changes on friendship based on a multilinear narrative
Keller, Thomas
;
Brucker-Kley, Elke
;
Seiler, Thierry
;
Läubli, Larissa
2020
Eliciting personal attitude changes on predictive policing based on a multilinear narrative
Brunner, Manuel
;
Brucker-Kley, Elke
;
Keller, Thomas
2014
Enterprise Content Management und E-Kollaboration als Cloud-Dienste : Potenziale, Herausforderungen und Erfolgsfaktoren
Brucker-Kley, Elke
;
Colicchio, Carlo
;
Gysel, Ulrich Emanuel
;
Minonne, Clemente
Jan-2014
Enterprise Content Management und E-Kollaboration als Cloud-Dienste : Potenziale, Herausforderungen und Erfolgsfaktoren : Ergebnisse einer qualitativen Studie
Brucker-Kley, Elke
;
Colicchio, Carlo
;
Gysel, Ulrich Emanuel
;
Minonne, Clemente
2018
«Erfolgsmuster: Kundennutzen durch digitale Transformation?» : Einleitung zu den Fallstudien
Brucker-Kley, Elke
;
Kykalova, Denisa
;
Keller, Thomas
2018
Ergebnisse der Umfrage
Kykalova, Denisa
;
Brucker-Kley, Elke
;
Schertenleib, Raphael
2018
Ergebnisse der Umfrage: «Status quo: Kundennutzen durch digitale Transformation?»
Kykalova, Denisa
;
Brucker-Kley, Elke
;
Näpflin, Simon
2022
Ermittlung des Lernerfolgs durch den Einsatz von Virtual Reality : ein Feldexperiment
Keller, Thomas
;
Brucker-Kley, Elke
;
Botchkovoi, Stefan
2021
Experiences with virtual reality at secondary schools : is there an impact on learning success?
Keller, Thomas
;
Brucker-Kley, Elke
2021
Experiencing smart farming : effects of an interactive future scenario
Brucker-Kley, Elke
;
Keller, Thomas
;
Stumpp, Romina
2019
Exploring the potential of immersive narrative scenarios to identify design criteria for our digital future(s)
Brucker-Kley, Elke
;
Keller, Thomas
2018
Fallstudie Amag Leasing AG: «Videobasierte Identifikation als Wegbereiter für das Online-Leasing»
Ceranic, Esad
;
Frauchiger, Patrick
;
Brucker-Kley, Elke
;
Graf, Sandro
;
Körner, Amélie-Charlotte