Browsing by Person hanf

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 35 to 54 of 85 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2015Kundenbegeisterung durch MitarbeiterzufriedenheitHannich, Frank; Hüttermann, Marcel
2018Kundenbeziehungen emotionalisierenHannich, Frank; Hüttermann, Marcel
2013Kundenbeziehungsmanagement : Trends in der SchweizGehring, Bettina; Hannich, Frank
1-Jul-2012Kundenverständnis oder Datenschutz : ein zunehmend unversöhnlicher Konflikt?Hannich, Frank; Beerli, Beata
2012Kundenverständnis vs. DatenschutzHannich, Frank; Beerli, Beata
2017Küchenassistenzroboter für Seniorinnen und Senioren : Bedürfnisse, Akzeptanzfaktoren und WirtschaftlichkeitNeumann, Silke; Becker, Heidrun Karin; Kollmar, Anja; Misoch, Sabina; Pauli, Cora, et al
23-Jun-2023Macht Dialogmarketing Unternehmen agiler?Hannich, Frank; Heierli, Reto; Rettenmund, Michèle
2022Management von KundenHannich, Frank
2015Marketing ist FührungsaufgabeHüttermann, Marcel; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2007Marketingtrend : Rückbesinnung auf den persönlichen KontaktRüeger, Brian; Leuch, Andrea; Hannich, Frank
2006Motivations of climbing tourists : an empirical analysis in several European climbing regionsWoratschek, Herbert; Hannich, Frank
2011Nachhaltigkeit der Kundenbeziehung in B2B-Beziehungen: die Rolle der Kommunikation im CRM : Theorie und empirische ErgebnisseSiems, Florian; Moosmayer, Dirk; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2007Neue Trends im Customer Relationship ManagementRüeger, Brian; Hannich, Frank
Sep-2021Optimizing service value creation with smart, connected productsMeierhofer, Jürg; Heitz, Christoph; Hannich, Frank
2012Perspectives of customer relationship management (CRM) : theory, results of an empirical study from Switzerland and management implicationsSiems, Florian; Rüeger, Brian; Hannich, Frank; Kraus, Sascha; Hillbrand, Christian, et al
2013Physische Post wirkt gerade bei Jungen besonders gutMüller, Salome; Hannich, Frank
May-2020PIDAS Benchmark-Studie : Kundenservice im digitalen ZeitalterMonard, Frédéric; Uebersax, Hans-Peter; Skerswetat, Jörn; Müller, Melanie; Hannich, Frank, et al
2017PredTour – predicting tourism movements : Analyse und Vorhersage von Besucherströmen in der Grenzregion BodenseeHüttermann, Marcel; Hannich, Frank; Haarmann, Jens
2013Read or recycle? : the impact of promotional and relational mailings on the response funnelHannich, Frank; Müller, Salome; Forestier, Céline
2019Requirements for future digital visitor flow managementHüttermann, Marcel; Thimm, Tatjana; Hannich, Frank; Bild, Christine