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Issue DateTitleInvolved Person(s)
2013Emotio und Ratio in der Bankberatung : RisikoprofilingFehr, Robert; Hari, Jürg J.
2018Evaluating trust based on impression formation in business encountersRozumowski, Anna; Hari, Jürg J.; Dermody, Janine
2020Evaluating trust based on impression formation in business encounters : how to facilitate ‘lovable stars’ in marketingRozumowski, Anna; Dermody, Janine; Hari, Jürg J.; van der Veen, Robert
2015Gender stereotypes matter! : Auswirkung der implizierten Assoziation des Produktgeschlechts auf das KaufverhaltenHari, Jürg J.; Rauch, Martina; Rajwitscher, Nicole
2015Gender-specific risk attitudes : does this stereotype also exist at the implicit level?Hari, Jürg J.; Rawitzer, Heike; Sukale, Nadine
1987Genetic dependent stress response in fast growing "fatty" and "lean" pigsHari, Jürg; Kissling, L.; Baur, R.; Pliska, V.
2003Gut verkaufen durch aufrichtige EmotionHari, Jürg; Zumsteg, David
2019How gender influences trust assessments in sales negotiationsRozumowski, Anna; Beurer-Züllig, Bettina; Hari, Jürg J.
2017'I combined it myself'-effect : how to influence customers’ willingness to payOtto, Jessica; Hari, Jürg J.
2017Implicit preference of the hourglass figure in models used for advertisingHari, Jürg; Rawitzer, Heike
2002Klare Sicht auf Biotechnologie : die STOCKS Methode zur Bewertung von Biotech UnternehmenHari, Jürg J.; Stros, Michael; Schnüriger, Walther
2008Kunden binden : Kundenkarten funktionieren - oder doch nicht?Hari, Jürg J.; Meyer, Annalisa
2005Kunden zielgerecht ansprechen durch effiziente KampagnenCritchley, Geraldine; Hari, Jürg; Stadelmann, Martin; Hafner, Nils
2006Kundenverhalten als Indikator des Zukunftpotenzials?Hari, Jürg; Lutz, Jacqueline
2005Kundenwertsteigerung : Bewertung auf monetäre und nicht-monetäre Elemente abstützenHari, Jürg; Zumsteg, David
2019Künstliche Intelligenz im MarketingSeiler, Roger; Klaas, Michael; Hari, Jürg J.
2012Managerial challenges in setting prices : price-quality cues, role of the sales force and global issuesHari, Jürg J.
2007Marketing und Innovation: zwei, die sich doch nicht ganz lieb habenHari, Jürg
2006Markteinführung : überwinden der Stolpersteine in der DiffusionsstrategieHari, Jürg
2013Measuring trust in financial services : a new way to gain useful insightsRawitzer, Heike; Hari, Jürg J.