Browsing by Person klaa

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 1 to 20 of 33  next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2021Applications of blockchain technology in marketing : a systematic review of marketing technology companiesStallone, Valerio; Wetzels, Martin; Klaas, Michael
2016Augmented and virtual reality the new silver bullet of marketing? : an overview of applications with the AIDA modelSeiler, Roger; Klaas, Michael
2019Big Data im MarketingKlaas, Michael; Ackermann, Kurt Alexander; Fleiss, Jürgen
2020Content Marketing-Studie 2020 : Einsatz und Verbreitung des Content Marketing in der SchweizBächler, Jesse; Suvada, Adrienne; Klaas, Michael; Bulatovic, Andjela; Wyss, Saskia
2021Digital Analytics in der Praxis : Entwicklungen, Reifegrad und Anwendungen der Künstlichen IntelligenzZumstein, Darius; Zelic, Andrea; Klaas, Michael
2018Digitales MarketingKlaas, Michael; Suvada, Adrienne
2018Digitales Marketing für Marketing- und Verkaufsverantwortliche : kompetenzorientiertes Wissen mit Praxisbeispielen, Repetitionsfragen und AntwortenKlaas, Michael; Suvada, Adrienne
2018Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die MarketingpraxisRüeger, Brian; Hannich, Frank; Fuchs, Rainer; Müller, Steffen; Klaas, Michael, et al
2023Enhancing digital advertising with BCT : areas of innovationStallone, Valerio; Wetzels, Martin; Mahr, Dominik; Klaas, Michael
20-Sep-2023Enhancing digital advertising with blockchain technologyStallone, Valerio; Wetzels, Martin; Mahr, Dominik; Klaas, Michael
Jan-2023Firm-generated, user-generated and machine generated content in the digital economy : analytics, prediction, recommendation, and impact minitrackKlaas, Michael; Beurer-Züllig, Bettina
2019Human vs chatbot : who is perceived as more trustworthy?Rozumowski, Anna; Rellstab, Rolf; Klaas, Michael
2022Integration der AufgabenRüeger, Brian; Klaas, Michael; Müller, Steffen; Graf, Sandro
2020Introduction to the minitrack on firm and user generated content in the digital economy : key players, management and impactKlaas, Michael; Beurer-Zuellig, Bettina
2015Jobprofile im MarketingMüller, Steffen; Fuchs, Rainer; Graf, Sandro; Klaas, Michael
2019Komplexität und Dynamik im Marketing : Swiss Marketing Leadership Studie 2019Heierli, Reto; Furchheim, Pia; Hannich, Frank; Rüeger, Brian; Crowden, Catherine, et al
2019Künstliche Intelligenz im MarketingSeiler, Roger; Klaas, Michael; Hari, Jürg J.
2022Let me entertain you : the influence of augmented reality on purchasing intention in e-commerceBeurer-Züllig, Bettina; Rozumowski, Anna; Klaas, Michael
2022Management von DatenKlaas, Michael
2020Marketing Analytics Studie : Einsatz von Marketing Analytics und Artificial Intelligence in Schweizer UnternehmenMüller, Steffen; Klaas, Michael; Collenberg, Anja; Rozumowski, Anna; Lenggenhager, Vera Nina