Browsing by Person klaa

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 16 to 33 of 33 < previous 
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2019Komplexität und Dynamik im Marketing : Swiss Marketing Leadership Studie 2019Heierli, Reto; Furchheim, Pia; Hannich, Frank; Rüeger, Brian; Crowden, Catherine, et al
2019Künstliche Intelligenz im MarketingSeiler, Roger; Klaas, Michael; Hari, Jürg J.
2022Let me entertain you : the influence of augmented reality on purchasing intention in e-commerceBeurer-Züllig, Bettina; Rozumowski, Anna; Klaas, Michael
2022Management von DatenKlaas, Michael
2020Marketing Analytics Studie : Einsatz von Marketing Analytics und Artificial Intelligence in Schweizer UnternehmenMüller, Steffen; Klaas, Michael; Collenberg, Anja; Rozumowski, Anna; Lenggenhager, Vera Nina
2022Prozesse und Prozessautomatisierung im MarketingKlaas, Michael
Dec-2020Resistance to customer-driven business model innovations : an explorative customer experience study on voice assistant services of a Swiss tourism destinationRozumowski, Anna; Schäfer, Wolfgang; Klaas, Michael
2015Social Media Manager : Markenbotschafter im InternetMüller, Steffen; Klaas, Michael
Jan-2016Swiss Marketing Leadership Studie 2016 : digitale Transformation im MarketingHannich, Frank; Fuchs, Rainer; Rüeger, Brian; Hüttermann, Marcel; Klaas, Michael, et al
2018Technologie-Akzeptanz von Chatbots : eine Anwendung des UTAUT-ModellsKlaas, Michael; Rozumowski, Anna; Schwendener, Sarah
2020The application of blockchain technology in loyalty programsStallone, Valerio; Collenberg, Anja; Rüedlinger, Andreas; Wetzels, Martin; Klaas, Michael
Apr-2019The digital advertising ecosystem visualisation : literature reviewStallone, Valerio; Klaas, Michael
2022The revolution of digital advertising will be tokenizedStallone, Valerio; Wetzels, Martin; Mahr, Dominik; Klaas, Michael
Jan-2020The social side of brick and mortar : the impact of brand-related user-generated content on different consumer typologies in food retailingBeurer-Züllig, Bettina; Klaas, Michael
2020Voice search : a new customer experience for swiss tourismRozumowski, Anna; Kotowski, Wolfgang; Klaas, Michael
2017Was ist die digitale Transformation und digitales Marketing?Klaas, Michael
2022Wird durch «Firm-generated Content» auf TikTok der Brand von bestsmile gestärkt und die «Purchase Intention» erhöht?Klaas, Michael; Rozumowski, Anna; Oschwald, Sandra
2015Worüber entscheidet die Führung eines Unternehmens?Klaas, Michael