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Issue DateTitleInvolved Person(s)
2003Macht und Abhängigkeit in Zuliefernetzwerken der AutomobilindustrieKucza, Gunther
2011Machtspiele lohnen sich nichtAngerer, Alfred; Kucza, Gunther; Schuppisser, Stefan
2002Management of OEM : networks in the automotive industryKucza, Gunther; Peyinghaus, M.
2002PALM - partnering activities of logistics service providers on marketplacesLenz, M.; Gerbode, A.; Corsten, D.; Peyinghaus, M.; Kucza, Gunther
29-Sep-2023Private labels and negative information : effects across retailersNagengast, Liane; Thomas, Oliver; Reimann, Olivier; Kucza, Gunther
29-Sep-2023Private labels and negative information : effects within a retailerReimann, Olivier; Thomas, Oliver; Nagengast, Liane; Kucza, Gunther
2022Private labels, product harm crises, and cross-brand learningReimann, Olivier; Thomas, Oliver; Kucza, Gunther
2018Product reviews with a social context : an experiment on online wine reviews in SwitzerlandSeiler, Roger; Kucza, Gunther; Schuppisser, Stefan
2017Roger Federer, Rolex und ich sind gute Freunde : Werbung mit unterschiedlichen Testimonial-TypenHari, Jürg J.; Kucza, Gunther; Ramadani, Eldina; Sammet, Isabel
2017Source credibility model, source attractiveness model and match-up-hypothesis : an integrated modelSeiler, Roger; Kucza, Gunther
2011Spare parts logistics for the Chinese marketGebauer, Heiko; Kucza, Gunther; Wang, Chunzhi
2014Strategieprozesse : Inhalte, Abläufe und PhasenPichel, Kerstin; Schuppisser, Stefan; Kucza, Gunther
2014Strategisches ManagementSchuppisser, Stefan; Kucza, Gunther
14-May-2003Supply Chain Collaboration in der deutschen Automobilzulieferindustrie : der Mensch entscheidet über LogistikqualitätCorsten, D.; Straube, F.; Kucza, Gunther
2011Teure MachtspieleAngerer, Alfred; Kucza, Gunther; Schuppisser, Stefan
2003The influence of power relations on inter-organisational identity in buyer-supplier relationships of the automotive industryCorsten, Daniel; Kucza, Gunther; Peyinghaus, Marianne
2006The influence of power relations on interorganisational identification in buyer-supplier relationships of the automotive industryCorsten, Daniel; Kucza, Gunther; Peyinghaus, Marion
2012Unternehmensentwicklung : schon heute an morgen denkenKucza, Gunther
2018Wertschöpfungsorientierte Strategiearbeit : ein Onelinetool für mittelständische UnternehmenKucza, Gunther; Schuppisser, Stefan; Loretan, Stephan
2012Wie systematische Unternehmensentwicklung in KMU gelingen kannKucza, Gunther; Schuppisser, Stefan; Gaupp, Michael