Browsing by Person kuca

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 29 to 42 of 42 < previous 
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2017Roger Federer, Rolex und ich sind gute Freunde : Werbung mit unterschiedlichen Testimonial-TypenHari, Jürg J.; Kucza, Gunther; Ramadani, Eldina; Sammet, Isabel
2017Source credibility model, source attractiveness model and match-up-hypothesis : an integrated modelSeiler, Roger; Kucza, Gunther
2011Spare parts logistics for the Chinese marketGebauer, Heiko; Kucza, Gunther; Wang, Chunzhi
2014Strategieprozesse : Inhalte, Abläufe und PhasenPichel, Kerstin; Schuppisser, Stefan; Kucza, Gunther
2014Strategisches ManagementSchuppisser, Stefan; Kucza, Gunther
14-May-2003Supply Chain Collaboration in der deutschen Automobilzulieferindustrie : der Mensch entscheidet über LogistikqualitätCorsten, D.; Straube, F.; Kucza, Gunther
2011Teure MachtspieleAngerer, Alfred; Kucza, Gunther; Schuppisser, Stefan
2003The influence of power relations on inter-organisational identity in buyer-supplier relationships of the automotive industryCorsten, Daniel; Kucza, Gunther; Peyinghaus, Marianne
2006The influence of power relations on interorganisational identification in buyer-supplier relationships of the automotive industryCorsten, Daniel; Kucza, Gunther; Peyinghaus, Marion
2012Unternehmensentwicklung : schon heute an morgen denkenKucza, Gunther
2018Wertschöpfungsorientierte Strategiearbeit : ein Onelinetool für mittelständische UnternehmenKucza, Gunther; Schuppisser, Stefan; Loretan, Stephan
2012Wie systematische Unternehmensentwicklung in KMU gelingen kannKucza, Gunther; Schuppisser, Stefan; Gaupp, Michael
2012Wie Unternehmen ihre Wertschöpfung einfach überprüfen können : Diagnosetool Wertschöpfungsnavigator, Teil 1Kucza, Gunther; Schuppisser, Stefan; Gaupp, Michael
2012Wie Unternehmen ihre Wertschöpfungspotenziale aktivieren können : Diagnosetool Wertschöpfungsnavigator, Teil 2 / 2Schuppisser, Stefan; Kucza, Gunther; Gaupp, Michael