Browsing by Person page

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 38 to 57 of 84 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
26-Nov-2016Feasibility study of a single-blind randomised controlled trial of an occupational therapy interventionGantschnig, Brigitte; Nilsson, Ingeborg; Fisher, Anne G; Künzle, Christoph; Page, Julie
19-Jun-2015Formulating goals in occupational therapy : state of the art in SwitzerlandPage, Julie; Roos, Kim Caroline; Bänziger, Andreas; Margot-Cattin, Isabel; Agustoni, Stefania, et al
2010Das Formulieren von Zielen durch Schweizer ErgotherapeutInnen : ein Forschungsprojekt in vielen SprachenRoos, Kim Caroline; Page, Julie; Demburger, Magali; Rossini Drecq, Emmanuelle; Galli Hudec, Claudia, et al
2007Forschung und Entwicklung am Institut für Ergotherapie der Zürcher Hochschule WinterthurPage, Julie
2012Gesundheitsforschung in der Schweiz : thematische Schwerpunkte und institutionelle VerankerungTreusch, Yvonne; Bänziger, Andreas; Page, Julie; Rüesch, Peter
25-May-2012Goal setting as a challenging step in occupational therapy intervention : evidence on current state in SwitzerlandMargot-Cattin, Isabel; Demurger, Magali; Rossini, Emmanuelle; Galli Hudec, Claudia; Kuster, Erica, et al
May-2010Goal-phrasing in occupational therapy : an analysis to discover and promote professional identity in SwitzerlandRoos, Kim Caroline; Page, Julie; Heigl, Franziska; Drecq, Emmanuelle; Galli Hudec, Claudia, et al
2008Den Graben zwischen Forschung und Praxis vermindern : Participatory Research als Lösungsansatz?Page, Julie; Heigl, Franziska; Jakobs, Uta; Roos, Kim Caroline; Saxer, Nadine, et al
2010Handeln im Alltag erfassen und kommunizieren - das Assessment of Motor and Process Skills (AMPS)Gantschnig, Brigitte E.; Page, Julie
2015Handlungsfähigkeit hinter Gittern ermöglichen : ältere Menschen im Gefängnis und mögliche Ansätze der ErgotherapieFlotron, Tabea; Büsser, Regula; Gantschnig, Brigitte; Page, Julie
2012Hindernisfreie Hochschule : ein Leitfaden zur SelbstevaluationPage, Julie; Becker, Heidrun Karin; Darvishy, Alireza; Copur, Eylem; Kobi, Sylvie, et al
2018How to become a health promotion practitioner? : a longitudinal study on professional identity formation and study successBiehl, Verena; Page, Julie; Wieber, Frank
Jun-2016How to recruit participants for an occupational therapy based health promotion program? : experiences from SwitzerlandBiehl, Verena; Beck-Engler, Angelika; Fallico-Vogel, Yvonne; Lüscher Forrer, Iris; Fasol, Ernst, et al
Mar-2008Innovation in Gesundheit ist Trumpf! : neue Funktionen nicht-ärztlicher Gesundheitsberufe in der GesundheitsgesellschaftPage, Julie; Meyer, Peter C.
2000Ein integriertes Konzept zur Kontrazeptionsberatung und HIV-Prävention für junge Frauen : das Projekt NécessairePage, Julie; Twisselmann, Wiebke; Aubert, Line
2014Inter-rater and test-retest reliability of the German pediatric evaluation of disability inventory (PEDI-G)Schulze, Christina; Kottorp, Anders Börje Mauritz; Meichtry, André; Lilja, Margareta; Page, Julie
2012Inter-rater reliability of the Norwegian version of the perceive, recall, plan and perform system of task analysisStigen, Linda; Page, Julie
2000Karriere von Akademikerinnen : Bedeutung des Mentoring als Instrument der NachwuchsförderungPage, Julie; Leemann, Regula Julia
2003Kooperationsstrukturen in der HIV-Betreuung zwischen einem spezialisierten HIV-Zentrum und niedergelassenen Ärztinnen und ÄrztenNöstlinger, Christiane; Page, Julie; Jaccard, René; Somaini, Bertino; Weber, Rainer
2008Krankheitsverarbeitung bei Menschen mit HIV : die Bedeutung von Schichtzugehörigkeit und sozialen BeziehungenPage, Julie