Browsing by Person rubn

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 2 to 21 of 69 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
1998Beratung im KMU UrteilRüeger, Brian; Woog, Marc
2011Best of 10 years CRM - Auszüge aus den besten Master-Arbeiten in Customer Relationship ManagementRüeger, Brian; Hannich, Frank
2005Capitalizing on innovative SS7 based solutionsRüeger, Brian
2008Community und Kunde : die Bedeutung von Communities innerhalb des Customer Relationship Management (CRM)Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2008CRM : Tops, Flops & Trends 2008Hannich, Frank; Rüeger, Brian; Jenni, Claudia
2010CRM : Tops, Flops & Trends 2009Rüeger, Brian; Hannich, Frank; Jenni, Claudia
2008CRM liegt bei KMU im TrendRüeger, Brian; Hannich, Frank; Jenni, Claudia
5-Sep-2009CRM Online-Games : Chance oder Flop?Rüeger, Brian; Häfeli, Mike; Marty, Fabienne; Sauer, Cornelia
2011Customer emotions as a strategic goal of relationship marketing : an empirical comparison between B2B and B2C companies in SwitzerlandSiems, Florian; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2017Digital marketing in retail : what are the benefits a Swiss premium department store could reap when adapting to the changing environment of digitization? A maturity modelRüeger, Brian; Schöni, Pascal
2018Einleitung und ÜbersichtRüeger, Brian
2010Emotionalisierung des Kundenbeziehungsmanagements (CRM)Rüeger, Brian; Hannich, Frank; Sauer, Cornelia
2018Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die MarketingpraxisRüeger, Brian; Hannich, Frank; Fuchs, Rainer; Müller, Steffen; Klaas, Michael, et al
2010Erfolgsfaktor Emotionalisierung : wie Unternehmen die Herzen der Kunden gewinnenRüeger, Brian; Hanich, Frank
2015Erfolgsfaktoren der ServiceorientierungRüeger, Brian
2000From e- to m-commerce : new business models for creating valueRüeger, Brian
2002HP & bmd wireless : a powerful partnershipRüeger, Brian
2022Integration der AufgabenRüeger, Brian; Klaas, Michael; Müller, Steffen; Graf, Sandro
2011Internationales Product Management 2011 : Einsatz und Trends – Ergebnisse SchweizSauer, Cornelia; Weissert, Susanne; Rüeger, Brian; Müller, Guido
2013Ist Marketing weiblich?Rüeger, Brian; Scherrer, Corinne