Browsing by Person rubn

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 11 to 30 of 69 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2017Digital marketing in retail : what are the benefits a Swiss premium department store could reap when adapting to the changing environment of digitization? A maturity modelRüeger, Brian; Schöni, Pascal
2018Einleitung und ÜbersichtRüeger, Brian
2010Emotionalisierung des Kundenbeziehungsmanagements (CRM)Rüeger, Brian; Hannich, Frank; Sauer, Cornelia
2018Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die MarketingpraxisRüeger, Brian; Hannich, Frank; Fuchs, Rainer; Müller, Steffen; Klaas, Michael, et al
2010Erfolgsfaktor Emotionalisierung : wie Unternehmen die Herzen der Kunden gewinnenRüeger, Brian; Hanich, Frank
2015Erfolgsfaktoren der ServiceorientierungRüeger, Brian
2000From e- to m-commerce : new business models for creating valueRüeger, Brian
2002HP & bmd wireless : a powerful partnershipRüeger, Brian
2022Integration der AufgabenRüeger, Brian; Klaas, Michael; Müller, Steffen; Graf, Sandro
2011Internationales Product Management 2011 : Einsatz und Trends – Ergebnisse SchweizSauer, Cornelia; Weissert, Susanne; Rüeger, Brian; Müller, Guido
2013Ist Marketing weiblich?Rüeger, Brian; Scherrer, Corinne
2019Komplexität und Dynamik im Marketing : Swiss Marketing Leadership Studie 2019Heierli, Reto; Furchheim, Pia; Hannich, Frank; Rüeger, Brian; Crowden, Catherine, et al
2023Die Krux mit der NachhaltigkeitskommunikationRüeger, Brian; Furchheim, Pia
1-Jul-2008LOHAS : weiterhin auf dem VormarschRüeger, Brian; Heimann, I.
2015Marketing : Konzepte - Instrumente - AufgabenLucco, Andreas; Rüeger, Brian; Ergenzinger, Rudolf; Thommen, Jean-Paul
2017Marketing : Konzepte, Instrumente, AufgabenLucco, Andreas; Rüeger, Brian; Fuchs, Rainer; Ergenzinger, Rudolf; Thommen, Jean Paul
2015Marketing ist FührungsaufgabeHüttermann, Marcel; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2022Marketing und die kundenzentrierte Transformation des ganzen UnternehmensGraf, Sandro; Rüeger, Brian
2007Marketingtrend : Rückbesinnung auf den persönlichen KontaktRüeger, Brian; Leuch, Andrea; Hannich, Frank
2021MarTech auf der ÜberholspurRüeger, Brian