Browsing by Person sund

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 14 to 22 of 22 < previous 
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2018Share experiences : receiving word of mouth and its effect on relationships with donorsSundermann, Larissa M.
2014Strategic approach to recruit new blood donor segments based on preferencesBoenigk, Silke; Sundermann, Larissa M.
2015The impact of blood donor marketing : an experimental study on direct mailing effectsLeipnitz, Sigrun; Sundermann, Larissa M.
2017The ‘Donor of the Future Project’ : first results and further research domainsSundermann, Larissa M.; De Kort, Wim L.; Boenigk, Silke
2017Under blood pressure : differentiated versus undifferentiated marketing to increase blood donationsSundermann, Larissa M.; Boenigk, Silke; Willems, Jurgen
2018Wie viel „Policy Entrepreneurship“ braucht und verträgt die Führung von Organisationen des Sozialwesens in den Zeiten von Spardruck und Ökonomisierung : eine theoretische Annäherung und Grundlagen einer ForschungsagendaKehl, Konstantin; Liesen, Christian; Sundermann, Larissa M.; Wolf, Miriam
Nov-2017Wirkung und Effektivität : wie Sie die Leistungsfähigkeit Ihrer Organisation prüfen und nutzen könnenKehl, Konstantin; Sundermann, Larissa M.
Mar-2020Wirkungsmodell Schuldenberatung : Zusammenspiel vielfältiger Wirkfaktoren – Ergebnisse systematische LiteraturreviewGisler, Fiona; Haunberger, Sigrid; Kita, Zuzanna; Sundermann, Larissa M.
May-2020Wirkungsmodell Schuldnerberatung : Zusammenspiel vielfältiger Wirkfaktoren - praxisrelevante Ergebnisse der systematischen LiteraturreviewGisler, Fiona; Haunberger, Sigrid; Kita, Zuzanna; Sundermann, Larissa M.