Browsing by Person webw

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 105 to 122 of 122 < previous 
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2012Visualisierungen als ArgumentWeber, Wibke
25-Sep-2006Visualization of text design : a color code for writingWeber, Wibke
9-Jul-2006Visualization of text design. A color code for writingWeber, Wibke
2017Visualization practices in Scandinavian newsrooms : a qualitative studyEngebretsen, Martin; Kennedy, Helen; Weber, Wibke
2007Visualization Summit 2007 : ten research goals for 2010Burkhard, Remo Aslak; Andrienko, Gennady; Andrienko, Natalia; Dykes, Jason; Koutamanis, Alexander, et al
3-May-2017Visuelles StorytellingWeber, Wibke; Born, Marius
2003Von Odysseus bis Kanak Attack : Der Tonträgermarkt im ÜberblickWeber, Wibke
2002Was Online-Texte vom Radio lernen könnenWeber, Wibke
2013"We are journalists." Production practices, attitudes and a case study of the New York Times NewsroomWeber, Wibke; Rall, Hans-Martin
2002Web-publishing – journalistic writing strategiesWeber, Wibke
27-May-2005Websites für Kinder - Gestaltung. Kommunikationschancen. ProblemeWeber, Wibke
2013What is an interactive information graphic? : theoretical considerations and empirical studies.Weber, Wibke
22-Apr-2022What makes an image worth a like on Instagram? : a computer vision and visual communication approach to the use of images in corporate and science communication of universitiesLechner, Verena; Weber, Wibke; Grabner, Helmut; Obrist, Dario
2019Wie Design die Aussage formt : ein Fallbeispiel aus dem ZeitungsdesignWeber, Wibke
2019"Wir sind direkt im Code” : multimodales Storytelling im digitalen WandelWeber, Wibke
30-Jan-2008Wissensvisualisierung für Wissensmanagement und E-LearningEppler, Martin; Weber, Wibke
2011„Das würde ich anders machen.“ : Produktionspraktiken und Haltungen im medienkonvergenten JournalismusWeber, Wibke
2016Zwischen Lesen und Schauen : Schriftbildlichkeit am Beispiel der TimelineWeber, Wibke