Browsing by Person wied

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 16 to 35 of 45 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2013Funktion von Multimodalität in der Veränderungskommunikation am Beispiel des aktuellen Imagefilms der CommerzbankWieder, Regine; Rosenberger Staub, Nicole
2011Ein gutes Gesundheitswesen braucht freien WettbewerbWieder, Regine
5-May-2020Harnessing a hidden power : international corporate communications, translators and translatorial agencyMassey, Gary; Wieder, Regine
11-May-2021Harnessing a hidden power : international corporate communications, translators and translatorial agencyMassey, Gary; Wieder, Regine
1998Highlights from the archive of the German society of PennsylvaniaWieder, Regine
2020Inszenierung des Wandels : Funktion von Multimodalität in der Veränderungskommunikation am Beispiel des Imagefilms der Commerzbank 2012/13Wieder, Regine; Rosenberger Staub, Nicole
2008Kommunikationsmanagement für interkulturelle ProjekteWieder, Regine
1998Konrad Nies rediscoveredWieder, Regine
1999Konrad Nies rediscoveredWieder, Regine
2000Konrad Nies, "The revenge of the forest primeval"Wieder, Regine; Lohmann, Christoph
2013Mechanisms of trust-building communication in annual reports during the first financial crisis in the second millennium : the examples of the Swiss banks UBS and Credit SuisseRosenberger Staub, Nicole; Wieder, Regine
10-Oct-2007Neue Master-Studiengänge ab 2008Haelg, André; Wieder, Regine
2010Pendeln zwischen Markt und EntwicklungWieder, Regine
2015Positionierung über Selbstkritik : Unternehmenskommunikation der CommerzbankRosenberger Staub, Nicole; Wieder, Regine; Hellmann, Uwe
2007Professionell sein reicht nicht – Glaubwürdigkeit entscheidetWieder, Regine
2019Quality assurance in translation and corporate communicationsMassey, Gary; Wieder, Regine
2009Strategisches Kommunikationsmanagement für interkulturelle ProjekteWieder, Regine
2016Swissness : an example of nation branding and its benefits for businessWieder, Regine
2019Swissness bei SWISS : eine Analyse des Potenzials des Co-Branding mit der Marke Schweiz bei der Schweizer Fluggesellschaft Swiss International Air LinesWieder, Regine; Nanchen, Kerstin
2008Systematische Kommunikation für interkulturelle ProjekteWieder, Regine