Browsing by Subject (DDC) 302: Soziale Interaktion

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Issue DateTitleInvolved Person(s)
2009Säuglinge und Kleinstkinder in Kindertagesstätten in der Stadt ZürichWidmer, Franziska; Gabriel, Thomas; Grubenmann, Bettina
2005Scalability and the social dynamics of communication : on comparing social network analysis and communication-oriented modelling as models of communication networksAlbrecht, Steffen; Lübcke, Maren; Malsch, Thomas; Schlieder, Christoph
2020Schädlich für Beziehungsaufbau oder wichtiger Draht zur Aussenwelt?Koch, Ramona; Gemperle, Michael; von Wyl, Agnes; Braune-Krickau, Katrin; Schneebeli, Larissa, et al
2006Schreiben im Internet als neue Aufgabe der DidaktikSpiegel, Carmen; Kleinberger-Günther, Ulla
2013Die Schweige-Spirale als Medieneffekt : Massenmedien sind MehrheitsmeinungsmacherSüss, Daniel
Jan-2024Science Fiction Prototyping : Freundschaft mit Künstlicher IntelligenzBrucker-Kley, Elke; Keller, Thomas; Borghoff, Birgitta; Stutz, Isabelle; Michot, Janick, et al
Feb-2024Science fiction prototyping : friendship with artificial intelligenceBrucker-Kley, Elke; Keller, Thomas; Borghoff, Birgitta; Stutz, Isabelle; Michot, Janick, et al
2014Sind Sie ein Mobilokrat?Liebhart, Daniel
17-Jun-2019Das Smartphone-Dilemma (Teil 2)Suter, Lilian
2013Social dominance in context and in individuals : contextual moderation of robust effects of Social Dominance Orientation in 15 languages and 20 countriesPratto, F.; Cidam, A.; Stewart, A.; Bou Zeineddine, F.; Aranda, M., et al
2018Social media and community building : creating social realities by linguistic interactionGnach, Aleksandra
2013Social media driven business models in printMüller, Adrian W.
12-May-2014Social Media im Kontext jugendlicher Mediennutzung und IdentitätsentwicklungSüss, Daniel
15-Oct-2018Social Media in Organisationen : Routine, Strategie, bezahlte PräsenzKeel, Guido; Allemann, Dominik; Messerli, Irène
2013Social media strategy : a step-by-step guide to building your social businessLardi, Kamales; Fuchs, Rainer
2012Social media – a democratic tool?Genner, Sarah
2017Social preferences in the lab, in the field, and onlineThöni, Christian; Kistler, Deborah
2015Social preferences, positive expectations, and trust based cooperationMurphy, Ryan O.; Ackermann, Kurt Alexander
2017Socialization as media effectGenner, Sarah; Süss, Daniel
2009Soziale Anerkennung in gewaltaffinen Peergroups JugendlicherGabriel, Thomas