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ZHAW digitalcollection
Browsing by Subject (DDC) 302.23: Medien
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Title
Involved Person(s)
3-Dec-2023
Das versteckte Potenzial : Videospiele bieten viele Chancen
Lippuner, Florian
6-Nov-2020
Virtual reality and political decision-making
Fabrikant, Sara
;
Reijnen, Ester
;
Weber, Wibke
21-Apr-2022
Virtual Reality versus Abstimmungsbüchlein : an empirical study on political decision-making in Switzerland
Dingerkus, Filip
;
Weber, Wibke
;
Fabrikant, Sara I.
17-Feb-2021
Von Heilsmännern, Krösus & Terroristen : Stereotypisierung in der Religionsberichterstattung
Koch, Carmen
11-Nov-2020
Warum Podcasts überhaupt gehört werden
Suter, Lilian
2021
Was macht uns süchtig nach Instagram, TikTok und Co.? : aktueller Forschungsstand zu suchtbegünstigenden Faktoren sozialer Netzwerke und deren Prävention
Meidert, Ursula
;
Kaufmann, Lara
2021
Die Wächter über Wahrheit und Fake : Mensch oder Maschine / Politiker oder Unternehmer
Keller, Thomas
;
Müller, Dominic Daniel
2023
„Wer anderen eine Grube gräbt…“ : Schadenfreude als Reaktion auf moralisches Fehlverhalten in Fail-Videoclips
Suter, Lilian
;
Wirth, Werner
27-Sep-2021
What contribution to which society? : public service media and conflicting theoretical frameworks – a suggestion for a change of perspective
Künzler, Matthias
;
Fehlmann, Fiona
;
Autenrieth, Ulla
21-Apr-2023
What do teachers pay attention to? : Medienwissen und Medienkompetenz im Unterricht aus Sicht von Lehrpersonen
Fehlmann, Fiona
;
Koch, Carmen
;
Keel, Guido
22-Apr-2022
What makes an image worth a like on Instagram? : a computer vision and visual communication approach to the use of images in corporate and science communication of universities
Lechner, Verena
;
Weber, Wibke
;
Grabner, Helmut
;
Obrist, Dario
Dec-2020
‹WhatsApp, Snapchat, Instagram› : Medienhandeln von Schweizer Sekundarschülerinnen und -Schülern im Rahmen ausserschulischer Lernaktivitäten : ein Projektbericht
Rummler, Klaus
;
Grabensteiner, Caroline
;
Schneider Stingelin, Colette
2022
Who wants to be a click-millionaire? : on the influence of thumbnails and captions
Koller, Thomas
;
Grabner, Helmut
2023
Who watches fail clips? : light and dark personality dispositions to watching the misfortunes of others
Suter, Lilian
21-Sep-2022
Who’s there? Publics, citizens, consumers or users? : ‘imagined platform audiences’ by Swiss public service media
Fehlmann, Fiona
2022
Wird durch «Firm-generated Content» auf TikTok der Brand von bestsmile gestärkt und die «Purchase Intention» erhöht?
Klaas, Michael
;
Rozumowski, Anna
;
Oschwald, Sandra
13-Dec-2022
Young people's media use and adherence to preventive measures in the “infodemic” : is it masked by political ideology?
Juvalta, Sibylle
;
Speranza, Camilla
;
Robin, Dominik
;
El Maohub, Yassmeen
;
Krasselt, Julia
, et al
17-Sep-2020
Youth and news media : how the structural environment influences news consumption of young people
Klopfenstein Frei, Nadine
Dec-2019
Zurück in die Zukunft der Medienpädagogik
Grabensteiner, Caroline
;
Schneider Stingelin, Colette