Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Person
Title
Issue Date
ZHAW Projects
Organisational Unit
Publication Type
Subject (DDC)
Subject
Keywords for Webfeeds
Series
ZHAW Magazines
Language
Deutsch
English
Sign on to:
My workspace
Receive email
updates
Edit Profile
ZHAW digitalcollection
Browsing by Organisational Unit Institut für Angewandte Medienwissenschaft (IAM)
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Metadata reports
CSV (short)
RIS
BibTeX
Showing results 1 to 20 of 1171
next >
Issue Date
Title
Involved Person(s)
12-Jun-2009
10 Thesen zu Newsrooms & Convergent Media
Weber, Wibke
2014
A critical look at media monitoring in Kenya : comparing two studies montioring the 2013 elections
Schwegler, Corinne
;
Spurk, Christoph
2016
A vision in a shopping trolley : Migros as a benchmark für corporate communications
Rosenberger Staub, Nicole
2015
Abenteuer Social Media - Community Communication von Organisationen
Rosenberger Staub, Nicole
Feb-2021
Adapting data-driven research to the fields of social sciences and the humanities
Weichselbraun, Albert
;
Kuntschik, Philipp
;
Francolino, Vincenzo
;
Saner, Mirco
;
Dahinden, Urs
, et al
2017
Adapting Shakespeare for virtual reality : defining an integrated research framework
Rall, Hans-Martin
;
Reinhuber, Elke
;
Weber, Wibke
2011
Adaptivity in health campaigns : planning process, theoretical bases and evaluation
Schneider Stingelin, Colette
2014
Advances in African and Arab science journalism : capacity building and new newsroom structures through digital peer-to-peer support
Lublinski, Jan
;
Reichert, Inka
;
Denis, Augustin
;
Fleury, Jean-Marc
;
Labassi, Olfa
, et al
1995
Die Aktualitäter : Nachrichtenagenturen in der Schweiz
Blum, Roger
;
Hemmer, Katrin
;
Perrin, Daniel
4-Apr-2019
Akzeptanz durch Innovation? : ein Vergleich innovativer audiovisueller Formate öffentlicher und privater Medienanbieter
Künzler, Matthias
;
Autenrieth, Ulla
;
Fehlmann, Fiona
8-Sep-2022
Akzeptanz durch Kommunikation steigern : Social Plattformen in der interne Nachhaltigkeitskommunikation
Rosenberger Staub, Nicole
2017
Akzeptanz durch Organisationskommunikation : Positionierung des Energieunternehmens RWE im Energiediskurs
Wieder, Regine
;
Rosenberger Staub, Nicole
2015
Akzeptanz durch Organisationskommunikation : Positionierung eines Energieunternehmens im Energiediskurs
Rosenberger Staub, Nicole
;
Wieder, Regine
2008
"Aller Anfang ist Begegnung" : Evaluation der Kampagne
Koch, Carmen
;
Schanne, Michael
;
Wyss, Vinzenz
2018
Alles gleich aber anders? Anforderungsprofile in den Berufsfelder Organisationskommunikation, Marketing und Journalismus : Erkenntnisse aus dem IAM-Absolvententracking
Koch, Carmen
;
Hüsser, Angelica
Feb-2012
„Also, machen wir eine Geschichte.“ Narration in den SRG-Redaktionen Tagesschau, 10vor10 und Journal
Gnach, Aleksandra
2023
Ambivalenzen in der Schulkommunikation : wie Deutschschweizer Schulen mit einem gemeinsam entwickelten Kommunikationsverständnis dem digitalen Wandel begegnen
Schneider Stingelin, Colette
;
Krämer, Katharina
;
Rosenberger Staub, Nicole
;
Grundisch, Julia
Apr-2018
“America First, … Second” : a European public sphere by satirical means
Keel, Guido
2013
An der Unternehmensidentität und über sie schreiben : PR-Texte planen, entwerfen und verbessern
Rosenberger Staub, Nicole
2015
Die Analyse des Energie-Diskurses mit der Lehre koppeln
Wyss, Vinzenz
;
Keel, Guido