Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Induktiv und intuitiv : Chancen einer phänomengeleiteten Beschäftigung mit Linguistik |
Authors: | Stocker, Christa |
Published in: | Digitaler Campus : vom Medienprojekt zum nachhaltigen Medieneinsatz in der Hochschule |
Editors of the parent work: | Kerres, Michael Voß, Britta |
Page(s): | 178 |
Pages to: | 187 |
Issue Date: | 2003 |
Series: | Medien in der Wissenschaft |
Series volume: | 24 |
Publisher / Ed. Institution: | Waxmann |
Publisher / Ed. Institution: | Münster |
ISBN: | 3-8309-1288-9 |
Language: | German |
Subjects: | Linguistik; Didaktik; E-learning |
Subject (DDC): | 400: Language, linguistics |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10082 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Translation and Interpreting (IUED) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Stocker, C. (2003). Induktiv und intuitiv : Chancen einer phänomengeleiteten Beschäftigung mit Linguistik. In M. Kerres & B. Voß (eds.), Digitaler Campus : vom Medienprojekt zum nachhaltigen Medieneinsatz in der Hochschule (pp. 178–187). Waxmann.
Stocker, C. (2003) ‘Induktiv und intuitiv : Chancen einer phänomengeleiteten Beschäftigung mit Linguistik’, in M. Kerres and B. Voß (eds) Digitaler Campus : vom Medienprojekt zum nachhaltigen Medieneinsatz in der Hochschule. Münster: Waxmann, pp. 178–187.
C. Stocker, “Induktiv und intuitiv : Chancen einer phänomengeleiteten Beschäftigung mit Linguistik,” in Digitaler Campus : vom Medienprojekt zum nachhaltigen Medieneinsatz in der Hochschule, M. Kerres and B. Voß, Eds. Münster: Waxmann, 2003, pp. 178–187.
STOCKER, Christa, 2003. Induktiv und intuitiv : Chancen einer phänomengeleiteten Beschäftigung mit Linguistik. In: Michael KERRES und Britta VOSS (Hrsg.), Digitaler Campus : vom Medienprojekt zum nachhaltigen Medieneinsatz in der Hochschule. Münster: Waxmann. S. 178–187. ISBN 3-8309-1288-9
Stocker, Christa. 2003. “Induktiv und intuitiv : Chancen einer phänomengeleiteten Beschäftigung mit Linguistik.” In Digitaler Campus : vom Medienprojekt zum nachhaltigen Medieneinsatz in der Hochschule, edited by Michael Kerres and Britta Voß, 178–87. Münster: Waxmann.
Stocker, Christa. “Induktiv und intuitiv : Chancen einer phänomengeleiteten Beschäftigung mit Linguistik.” Digitaler Campus : vom Medienprojekt zum nachhaltigen Medieneinsatz in der Hochschule, edited by Michael Kerres and Britta Voß, Waxmann, 2003, pp. 178–87.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.