Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Induktiv und intuitiv : Chancen einer phänomengeleiteten Beschäftigung mit Linguistik
Authors: Stocker, Christa
Published in: Digitaler Campus : vom Medienprojekt zum nachhaltigen Medieneinsatz in der Hochschule
Editors of the parent work: Kerres, Michael
Voß, Britta
Page(s): 178
Pages to: 187
Issue Date: 2003
Series: Medien in der Wissenschaft
Series volume: 24
Publisher / Ed. Institution: Waxmann
Publisher / Ed. Institution: Münster
ISBN: 3-8309-1288-9
Language: German
Subjects: Linguistik; Didaktik; E-learning
Subject (DDC): 400: Language, linguistics
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10082
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Translation and Interpreting (IUED)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Stocker, C. (2003). Induktiv und intuitiv : Chancen einer phänomengeleiteten Beschäftigung mit Linguistik. In M. Kerres & B. Voß (eds.), Digitaler Campus : vom Medienprojekt zum nachhaltigen Medieneinsatz in der Hochschule (pp. 178–187). Waxmann.
Stocker, C. (2003) ‘Induktiv und intuitiv : Chancen einer phänomengeleiteten Beschäftigung mit Linguistik’, in M. Kerres and B. Voß (eds) Digitaler Campus : vom Medienprojekt zum nachhaltigen Medieneinsatz in der Hochschule. Münster: Waxmann, pp. 178–187.
C. Stocker, “Induktiv und intuitiv : Chancen einer phänomengeleiteten Beschäftigung mit Linguistik,” in Digitaler Campus : vom Medienprojekt zum nachhaltigen Medieneinsatz in der Hochschule, M. Kerres and B. Voß, Eds. Münster: Waxmann, 2003, pp. 178–187.
STOCKER, Christa, 2003. Induktiv und intuitiv : Chancen einer phänomengeleiteten Beschäftigung mit Linguistik. In: Michael KERRES und Britta VOSS (Hrsg.), Digitaler Campus : vom Medienprojekt zum nachhaltigen Medieneinsatz in der Hochschule. Münster: Waxmann. S. 178–187. ISBN 3-8309-1288-9
Stocker, Christa. 2003. “Induktiv und intuitiv : Chancen einer phänomengeleiteten Beschäftigung mit Linguistik.” In Digitaler Campus : vom Medienprojekt zum nachhaltigen Medieneinsatz in der Hochschule, edited by Michael Kerres and Britta Voß, 178–87. Münster: Waxmann.
Stocker, Christa. “Induktiv und intuitiv : Chancen einer phänomengeleiteten Beschäftigung mit Linguistik.” Digitaler Campus : vom Medienprojekt zum nachhaltigen Medieneinsatz in der Hochschule, edited by Michael Kerres and Britta Voß, Waxmann, 2003, pp. 178–87.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.