Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Digital Natives und freiwilliges Engagement : was kann vom Phänomen Crowdsourcing für das Management des unternehmensinternen Humankapitals gelernt werden?
Authors: Scheidegger, Nicoline
Published in: ZHCM Newsletter
Volume(Issue): 2012
Issue: 2
Page(s): 7
Pages to: 9
Issue Date: 2012
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Language: German
Subjects: Crowdsourcing; Motivation; HRM; Freiwilliges Arbeitsengagement
Subject (DDC): 658.3: Human resource management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10415
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute for Organizational Viability (IOV)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Scheidegger, N. (2012). Digital Natives und freiwilliges Engagement : was kann vom Phänomen Crowdsourcing für das Management des unternehmensinternen Humankapitals gelernt werden? ZHCM Newsletter, 2012(2), 7–9.
Scheidegger, N. (2012) ‘Digital Natives und freiwilliges Engagement : was kann vom Phänomen Crowdsourcing für das Management des unternehmensinternen Humankapitals gelernt werden?’, ZHCM Newsletter, 2012(2), pp. 7–9.
N. Scheidegger, “Digital Natives und freiwilliges Engagement : was kann vom Phänomen Crowdsourcing für das Management des unternehmensinternen Humankapitals gelernt werden?,” ZHCM Newsletter, vol. 2012, no. 2, pp. 7–9, 2012.
SCHEIDEGGER, Nicoline, 2012. Digital Natives und freiwilliges Engagement : was kann vom Phänomen Crowdsourcing für das Management des unternehmensinternen Humankapitals gelernt werden? ZHCM Newsletter. 2012. Bd. 2012, Nr. 2, S. 7–9
Scheidegger, Nicoline. 2012. “Digital Natives und freiwilliges Engagement : was kann vom Phänomen Crowdsourcing für das Management des unternehmensinternen Humankapitals gelernt werden?” ZHCM Newsletter 2012 (2): 7–9.
Scheidegger, Nicoline. “Digital Natives und freiwilliges Engagement : was kann vom Phänomen Crowdsourcing für das Management des unternehmensinternen Humankapitals gelernt werden?” ZHCM Newsletter, vol. 2012, no. 2, 2012, pp. 7–9.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.