Publication type: Conference other
Type of review: Not specified
Title: Lernprozessbegleitendes, formatives Feedback in einem kooperativen und werkstattorientierten Lernsetting : Fallwerkstatt Sozialpädagogik
Authors: Biebricher, Martin
Conference details: Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015
Issue Date: 4-Sep-2015
Language: German
Subject (DDC): 361: Social work and welfare
378: Higher education
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10562
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Not specified
Departement: Social Work
Organisational Unit: Institute of Childhood, Youth and Family (IKJF)
Appears in collections:Publikationen Soziale Arbeit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Biebricher, M. (2015, September 4). Lernprozessbegleitendes, formatives Feedback in einem kooperativen und werkstattorientierten Lernsetting : Fallwerkstatt Sozialpädagogik. Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015.
Biebricher, M. (2015) ‘Lernprozessbegleitendes, formatives Feedback in einem kooperativen und werkstattorientierten Lernsetting : Fallwerkstatt Sozialpädagogik’, in Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015.
M. Biebricher, “Lernprozessbegleitendes, formatives Feedback in einem kooperativen und werkstattorientierten Lernsetting : Fallwerkstatt Sozialpädagogik,” in Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015, Sep. 2015.
BIEBRICHER, Martin, 2015. Lernprozessbegleitendes, formatives Feedback in einem kooperativen und werkstattorientierten Lernsetting : Fallwerkstatt Sozialpädagogik. In: Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015. Conference presentation. 4 September 2015
Biebricher, Martin. 2015. “Lernprozessbegleitendes, formatives Feedback in einem kooperativen und werkstattorientierten Lernsetting : Fallwerkstatt Sozialpädagogik.” Conference presentation. In Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015.
Biebricher, Martin. “Lernprozessbegleitendes, formatives Feedback in einem kooperativen und werkstattorientierten Lernsetting : Fallwerkstatt Sozialpädagogik.” Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015, 2015.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.