Publication type: | Conference other |
Type of review: | Not specified |
Title: | Lernprozessbegleitendes, formatives Feedback in einem kooperativen und werkstattorientierten Lernsetting : Fallwerkstatt Sozialpädagogik |
Authors: | Biebricher, Martin |
Conference details: | Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015 |
Issue Date: | 4-Sep-2015 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 361: Social work and welfare 378: Higher education |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10562 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Not specified |
Departement: | Social Work |
Organisational Unit: | Institute of Childhood, Youth and Family (IKJF) |
Appears in collections: | Publikationen Soziale Arbeit |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Biebricher, M. (2015, September 4). Lernprozessbegleitendes, formatives Feedback in einem kooperativen und werkstattorientierten Lernsetting : Fallwerkstatt Sozialpädagogik. Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015.
Biebricher, M. (2015) ‘Lernprozessbegleitendes, formatives Feedback in einem kooperativen und werkstattorientierten Lernsetting : Fallwerkstatt Sozialpädagogik’, in Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015.
M. Biebricher, “Lernprozessbegleitendes, formatives Feedback in einem kooperativen und werkstattorientierten Lernsetting : Fallwerkstatt Sozialpädagogik,” in Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015, Sep. 2015.
BIEBRICHER, Martin, 2015. Lernprozessbegleitendes, formatives Feedback in einem kooperativen und werkstattorientierten Lernsetting : Fallwerkstatt Sozialpädagogik. In: Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015. Conference presentation. 4 September 2015
Biebricher, Martin. 2015. “Lernprozessbegleitendes, formatives Feedback in einem kooperativen und werkstattorientierten Lernsetting : Fallwerkstatt Sozialpädagogik.” Conference presentation. In Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015.
Biebricher, Martin. “Lernprozessbegleitendes, formatives Feedback in einem kooperativen und werkstattorientierten Lernsetting : Fallwerkstatt Sozialpädagogik.” Best Teaching - Best Practices 2015: Einschätzung und Betreuung der Studierenden, Zürich, 4. September 2015, 2015.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.