Publication type: | Article in scientific journal |
Type of review: | Not specified |
Title: | Bildung und Entwicklung in Nepal : immer mehr Junge schliessen die Schule ab – was fehlt, sind die Jobs |
Authors: | Müller Werder, Claude |
Published in: | Akzente |
Volume(Issue): | 2011 |
Issue: | 3 |
Page(s): | 36 |
Pages to: | 39 |
Issue Date: | 2011 |
Publisher / Ed. Institution: | Pädagogische Hochschule Zürich |
ISSN: | 2296-7281 2296-732X |
Language: | German |
Subject (DDC): | 370: Education |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10608 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Center for Innovative Teaching and Learning (ZID) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Müller Werder, C. (2011). Bildung und Entwicklung in Nepal : immer mehr Junge schliessen die Schule ab – was fehlt, sind die Jobs. Akzente, 2011(3), 36–39.
Müller Werder, C. (2011) ‘Bildung und Entwicklung in Nepal : immer mehr Junge schliessen die Schule ab – was fehlt, sind die Jobs’, Akzente, 2011(3), pp. 36–39.
C. Müller Werder, “Bildung und Entwicklung in Nepal : immer mehr Junge schliessen die Schule ab – was fehlt, sind die Jobs,” Akzente, vol. 2011, no. 3, pp. 36–39, 2011.
MÜLLER WERDER, Claude, 2011. Bildung und Entwicklung in Nepal : immer mehr Junge schliessen die Schule ab – was fehlt, sind die Jobs. Akzente. 2011. Bd. 2011, Nr. 3, S. 36–39
Müller Werder, Claude. 2011. “Bildung und Entwicklung in Nepal : immer mehr Junge schliessen die Schule ab – was fehlt, sind die Jobs.” Akzente 2011 (3): 36–39.
Müller Werder, Claude. “Bildung und Entwicklung in Nepal : immer mehr Junge schliessen die Schule ab – was fehlt, sind die Jobs.” Akzente, vol. 2011, no. 3, 2011, pp. 36–39.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.