Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Marketing ist Führungsaufgabe
Authors: Hüttermann, Marcel
Rüeger, Brian
Hannich, Frank
Published in: Contact Management Magazine
Volume(Issue): 2015
Issue: 3
Page(s): 44
Issue Date: 2015
Publisher / Ed. Institution: ProfileMedia
Language: German
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Marketing ändert sich fundamental und sollte in modernen Unternehmen eine steuernde Funktion in Richtung Kunden- und Marktorientierung des Unternehmens einnehmen. Dass dies nicht nur ein theoretischer Anspruch, sondern von den erfolgreichen Unternehmen gelebte Realität in der Schweiz ist, zeigt die Swiss Marketing Leadership Studie.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10881
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Hüttermann, M., Rüeger, B., & Hannich, F. (2015). Marketing ist Führungsaufgabe. Contact Management Magazine, 2015(3), 44.
Hüttermann, M., Rüeger, B. and Hannich, F. (2015) ‘Marketing ist Führungsaufgabe’, Contact Management Magazine, 2015(3), p. 44.
M. Hüttermann, B. Rüeger, and F. Hannich, “Marketing ist Führungsaufgabe,” Contact Management Magazine, vol. 2015, no. 3, p. 44, 2015.
HÜTTERMANN, Marcel, Brian RÜEGER und Frank HANNICH, 2015. Marketing ist Führungsaufgabe. Contact Management Magazine. 2015. Bd. 2015, Nr. 3, S. 44
Hüttermann, Marcel, Brian Rüeger, and Frank Hannich. 2015. “Marketing ist Führungsaufgabe.” Contact Management Magazine 2015 (3): 44.
Hüttermann, Marcel, et al. “Marketing ist Führungsaufgabe.” Contact Management Magazine, vol. 2015, no. 3, 2015, p. 44.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.