Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Marketing ist Führungsaufgabe |
Authors: | Hüttermann, Marcel Rüeger, Brian Hannich, Frank |
Published in: | Contact Management Magazine |
Volume(Issue): | 2015 |
Issue: | 3 |
Page(s): | 44 |
Issue Date: | 2015 |
Publisher / Ed. Institution: | ProfileMedia |
Language: | German |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
Abstract: | Marketing ändert sich fundamental und sollte in modernen Unternehmen eine steuernde Funktion in Richtung Kunden- und Marktorientierung des Unternehmens einnehmen. Dass dies nicht nur ein theoretischer Anspruch, sondern von den erfolgreichen Unternehmen gelebte Realität in der Schweiz ist, zeigt die Swiss Marketing Leadership Studie. |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10881 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute of Marketing Management (IMM) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
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Hüttermann, M., Rüeger, B., & Hannich, F. (2015). Marketing ist Führungsaufgabe. Contact Management Magazine, 2015(3), 44.
Hüttermann, M., Rüeger, B. and Hannich, F. (2015) ‘Marketing ist Führungsaufgabe’, Contact Management Magazine, 2015(3), p. 44.
M. Hüttermann, B. Rüeger, and F. Hannich, “Marketing ist Führungsaufgabe,” Contact Management Magazine, vol. 2015, no. 3, p. 44, 2015.
HÜTTERMANN, Marcel, Brian RÜEGER und Frank HANNICH, 2015. Marketing ist Führungsaufgabe. Contact Management Magazine. 2015. Bd. 2015, Nr. 3, S. 44
Hüttermann, Marcel, Brian Rüeger, and Frank Hannich. 2015. “Marketing ist Führungsaufgabe.” Contact Management Magazine 2015 (3): 44.
Hüttermann, Marcel, et al. “Marketing ist Führungsaufgabe.” Contact Management Magazine, vol. 2015, no. 3, 2015, p. 44.
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