Search


Results 1-15 of 23 (Search time: 0.023 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
Nov-2022Customer Management Studie 2022 : Trends, Daten und NachhaltigkeitHeierli, Reto; Hannich, Frank; Zimmer, Marcus; Zumstein, Darius; Oehninger, Fabian, et al
Sep-2022Online retailer survey 2022 : success factors and omnichannel services in digital commerceZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Brauer, Claudia
2022Onlinehändlerbefragung 2022 : Erfolgsfaktoren und Omnichannel-Services im Digital CommerceZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Brauer, Claudia
2022Marketing Automation Report 2022 : Automatisierung und Optimierung von Marketing- und VertriebsaktivitätenZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Gassner, Marc; Thüring, Urs; Völk, Klaus, et al
2022«Stimmt so» – Welche Faktoren beeinflussen das Trinkgeld? : Befragung der Schweizer Bevölkerung zu Motiven und Präferenzen beim TrinkgeldStadelmann, Marcel
2022« C'est pour le service » – Les facteurs influant sur le pourboire : enquête auprès de la population suisse sur les motivations et les préférences en matièreStadelmann, Marcel
2022«Grazie, tenga pure il resto»: quali fattori influenzano la mancia? : sondaggio condotto tra gli svizzeri su motivi e preferenze in fatto di manciaStadelmann, Marcel
Oct-2021Content Marketing Studie 2021 : Einsatz und Verbreitung des Content Marketing in der SchweizMerdzanovic, Adis; Suvada, Adrienne; Bulatovic, Andjela; Wyss, Saskia; Strässner, Anna-Maria
Sep-2021Online Retailer Survey 2021 : empirical findings on the e-commerce boom in Switzerland and AustriaZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Brauer, Claudia
Sep-2021Onlinehändlerbefragung 2021 : Erkenntnisse zum E-Commerce-Boom in der Schweiz und ÖsterreichZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Brauer, Claudia
Apr-2021eSports Schweiz 2021 : eine Studie des Instituts für Marketing Management unter der Leitung von Marcel HüttermannHüttermann, Marcel
Apr-2021eSports Switzerland 2021 : a study by the Institute of Marketing Management under the direction of Marcel HüttermannHüttermann, Marcel
Feb-2021Real-time services in insurance : industry priorities and customer attitudes in the Swiss insurance marketSeitz, Mischa; Pugnetti, Carlo
Feb-2021Marketing automation report 2021 : lead generation and lead qualification through data-driven marketing in B2BZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Gasser, Marc; Lutz, Rita; Schoepf, Alex
Feb-2021Patient Experience als Erfolgsfaktor für Spitäler : eine Roadmap zur Optimierung der Patient JourneyLiberatore, Florian; Meierhof, Laura; Berger, Sina
Results 1-15 of 23 (Search time: 0.023 seconds).