Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Fachqualifikation oder Personality? : was beim Einstieg in die Agentur-PR zählt |
Authors: | Krämer-Urbahn, Katharina |
Published in: | Kommunikationsmanager |
Volume(Issue): | 2005 |
Issue: | 3 |
Page(s): | 68 |
Issue Date: | 2005 |
Publisher / Ed. Institution: | Frankfurt Business Media, der F.A.Z.-Fachverlag |
ISSN: | 1613-5873 |
Language: | German |
Subjects: | PR-Ausbildung; Public Relation; Agentur PR; Organisationskommmunikation; Kompetenz |
Subject (DDC): | 659: Advertising and public relations |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/11468 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Applied Media Studies (IAM) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Krämer-Urbahn, K. (2005). Fachqualifikation oder Personality? : was beim Einstieg in die Agentur-PR zählt. Kommunikationsmanager, 2005(3), 68.
Krämer-Urbahn, K. (2005) ‘Fachqualifikation oder Personality? : was beim Einstieg in die Agentur-PR zählt’, Kommunikationsmanager, 2005(3), p. 68.
K. Krämer-Urbahn, “Fachqualifikation oder Personality? : was beim Einstieg in die Agentur-PR zählt,” Kommunikationsmanager, vol. 2005, no. 3, p. 68, 2005.
KRÄMER-URBAHN, Katharina, 2005. Fachqualifikation oder Personality? : was beim Einstieg in die Agentur-PR zählt. Kommunikationsmanager. 2005. Bd. 2005, Nr. 3, S. 68
Krämer-Urbahn, Katharina. 2005. “Fachqualifikation oder Personality? : was beim Einstieg in die Agentur-PR zählt.” Kommunikationsmanager 2005 (3): 68.
Krämer-Urbahn, Katharina. “Fachqualifikation oder Personality? : was beim Einstieg in die Agentur-PR zählt.” Kommunikationsmanager, vol. 2005, no. 3, 2005, p. 68.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.