Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Product Management und Marketing im Vorfeld von POS
Authors: Reidenbach, Judith
Rellstab, Rolf
Published in: Marketing & Kommunikation
Volume(Issue): 39
Issue: 3
Page(s): 15
Pages to: 16
Issue Date: 2011
Publisher / Ed. Institution: Galledia
ISSN: 1023-8913
0255-7673
Language: German
Subjects: Management; Product; Marketing; POS; Finanzmathematik; Kunde; Produktpolitik; Werbung
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: In diesem Artikel wird auf die Wichtigkeit des Product Managements eingegangen. Dieses spricht Kunden direkter und gezielter an, und kann so entscheidend für den Unternehmenserfolg sein. Besonders wichtig sind hierbei die Authentizität und die Kundenbedürfnisse.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/11720
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Institute for Organizational Viability (IOV)
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Reidenbach, J., & Rellstab, R. (2011). Product Management und Marketing im Vorfeld von POS. Marketing & Kommunikation, 39(3), 15–16.
Reidenbach, J. and Rellstab, R. (2011) ‘Product Management und Marketing im Vorfeld von POS’, Marketing & Kommunikation, 39(3), pp. 15–16.
J. Reidenbach and R. Rellstab, “Product Management und Marketing im Vorfeld von POS,” Marketing & Kommunikation, vol. 39, no. 3, pp. 15–16, 2011.
REIDENBACH, Judith und Rolf RELLSTAB, 2011. Product Management und Marketing im Vorfeld von POS. Marketing & Kommunikation. 2011. Bd. 39, Nr. 3, S. 15–16
Reidenbach, Judith, and Rolf Rellstab. 2011. “Product Management und Marketing im Vorfeld von POS.” Marketing & Kommunikation 39 (3): 15–16.
Reidenbach, Judith, and Rolf Rellstab. “Product Management und Marketing im Vorfeld von POS.” Marketing & Kommunikation, vol. 39, no. 3, 2011, pp. 15–16.


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