Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: CRM Online-Games : Chance oder Flop?
Authors: Rüeger, Brian
Häfeli, Mike
Marty, Fabienne
Sauer, Cornelia
Published in: Marketing & Kommunikation
Page(s): 28
Issue Date: 5-Sep-2009
Publisher / Ed. Institution: Galledia
ISSN: 1023-8913
0255-7673
Language: German
Subjects: ZMM; Game; CRM
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Spieltrieb ist auch im Web Trumpf. Als neues Marketing-Instrument sind Online Games im Aufbruch und blicken einer rosigen Zukunft entgegen. Die Hauptanwendungen heute liegen in den Bereichen Kundenbindung und Brandmanagement. Customer Relations Management mit neuen Vorzeichen.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/11736
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.