Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: CRM Online-Games : Chance oder Flop?
Authors: Rüeger, Brian
Häfeli, Mike
Marty, Fabienne
Sauer, Cornelia
Published in: Marketing & Kommunikation
Page(s): 28
Issue Date: 5-Sep-2009
Publisher / Ed. Institution: Galledia
ISSN: 1023-8913
0255-7673
Language: German
Subjects: ZMM; Game; CRM
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Spieltrieb ist auch im Web Trumpf. Als neues Marketing-Instrument sind Online Games im Aufbruch und blicken einer rosigen Zukunft entgegen. Die Hauptanwendungen heute liegen in den Bereichen Kundenbindung und Brandmanagement. Customer Relations Management mit neuen Vorzeichen.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/11736
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
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Rüeger, B., Häfeli, M., Marty, F., & Sauer, C. (2009). CRM Online-Games : Chance oder Flop? Marketing & Kommunikation, 28.
Rüeger, B. et al. (2009) ‘CRM Online-Games : Chance oder Flop?’, Marketing & Kommunikation, p. 28.
B. Rüeger, M. Häfeli, F. Marty, and C. Sauer, “CRM Online-Games : Chance oder Flop?,” Marketing & Kommunikation, p. 28, Sep. 2009.
RÜEGER, Brian, Mike HÄFELI, Fabienne MARTY und Cornelia SAUER, 2009. CRM Online-Games : Chance oder Flop? Marketing & Kommunikation. 5 September 2009. S. 28
Rüeger, Brian, Mike Häfeli, Fabienne Marty, and Cornelia Sauer. 2009. “CRM Online-Games : Chance oder Flop?” Marketing & Kommunikation, September, 28.
Rüeger, Brian, et al. “CRM Online-Games : Chance oder Flop?” Marketing & Kommunikation, Sept. 2009, p. 28.


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