Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | CRM Online-Games : Chance oder Flop? |
Authors: | Rüeger, Brian Häfeli, Mike Marty, Fabienne Sauer, Cornelia |
Published in: | Marketing & Kommunikation |
Page(s): | 28 |
Issue Date: | 5-Sep-2009 |
Publisher / Ed. Institution: | Galledia |
ISSN: | 1023-8913 0255-7673 |
Language: | German |
Subjects: | ZMM; Game; CRM |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
Abstract: | Spieltrieb ist auch im Web Trumpf. Als neues Marketing-Instrument sind Online Games im Aufbruch und blicken einer rosigen Zukunft entgegen. Die Hauptanwendungen heute liegen in den Bereichen Kundenbindung und Brandmanagement. Customer Relations Management mit neuen Vorzeichen. |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/11736 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute of Marketing Management (IMM) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
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Rüeger, B., Häfeli, M., Marty, F., & Sauer, C. (2009). CRM Online-Games : Chance oder Flop? Marketing & Kommunikation, 28.
Rüeger, B. et al. (2009) ‘CRM Online-Games : Chance oder Flop?’, Marketing & Kommunikation, p. 28.
B. Rüeger, M. Häfeli, F. Marty, and C. Sauer, “CRM Online-Games : Chance oder Flop?,” Marketing & Kommunikation, p. 28, Sep. 2009.
RÜEGER, Brian, Mike HÄFELI, Fabienne MARTY und Cornelia SAUER, 2009. CRM Online-Games : Chance oder Flop? Marketing & Kommunikation. 5 September 2009. S. 28
Rüeger, Brian, Mike Häfeli, Fabienne Marty, and Cornelia Sauer. 2009. “CRM Online-Games : Chance oder Flop?” Marketing & Kommunikation, September, 28.
Rüeger, Brian, et al. “CRM Online-Games : Chance oder Flop?” Marketing & Kommunikation, Sept. 2009, p. 28.
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