Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | CRM liegt bei KMU im Trend |
Authors: | Rüeger, Brian Hannich, Frank Jenni, Claudia |
Published in: | Organisator |
Volume(Issue): | 2008 |
Issue: | 1 |
Issue Date: | 2008 |
Publisher / Ed. Institution: | Galledia |
ISSN: | 0473-2839 |
Language: | German |
Subjects: | ZMM; Software; CRM; Studie |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
Abstract: | Schweizer Unternehmen sehen Management ihrer Kundenbeziehungen noch stärker als früher einen Schlüssel für ihren Erfolg. |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/11740 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute of Marketing Management (IMM) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Rüeger, B., Hannich, F., & Jenni, C. (2008). CRM liegt bei KMU im Trend. Organisator, 2008(1).
Rüeger, B., Hannich, F. and Jenni, C. (2008) ‘CRM liegt bei KMU im Trend’, Organisator, 2008(1).
B. Rüeger, F. Hannich, and C. Jenni, “CRM liegt bei KMU im Trend,” Organisator, vol. 2008, no. 1, 2008.
RÜEGER, Brian, Frank HANNICH und Claudia JENNI, 2008. CRM liegt bei KMU im Trend. Organisator. 2008. Bd. 2008, Nr. 1
Rüeger, Brian, Frank Hannich, and Claudia Jenni. 2008. “CRM liegt bei KMU im Trend.” Organisator 2008 (1).
Rüeger, Brian, et al. “CRM liegt bei KMU im Trend.” Organisator, vol. 2008, no. 1, 2008.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.