Publication type: Article in scientific journal
Type of review: Peer review (publication)
Title: An der Praxis orientierter Unterricht in Management Accounting
Authors: Zwyssig, Markus
Published in: Schweizerische Zeitschrift für kaufmännisches Bildungswesen
Volume(Issue): 4
Issue: 98
Page(s): 205
Issue Date: 2004
Publisher / Ed. Institution: Krebs
Language: German
Subjects: Praxis; Unterricht; Accounting; Management
Subject (DDC): 658.1: Organization and finance
Abstract: Der Artikel zeigt Folgerungen aus dem gegenwärtigen Zustand des Management Accountings in der Praxis für den Unterricht auf.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/11823
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Zwyssig, M. (2004). An der Praxis orientierter Unterricht in Management Accounting. Schweizerische Zeitschrift für kaufmännisches Bildungswesen, 4(98), 205.
Zwyssig, M. (2004) ‘An der Praxis orientierter Unterricht in Management Accounting’, Schweizerische Zeitschrift für kaufmännisches Bildungswesen, 4(98), p. 205.
M. Zwyssig, “An der Praxis orientierter Unterricht in Management Accounting,” Schweizerische Zeitschrift für kaufmännisches Bildungswesen, vol. 4, no. 98, p. 205, 2004.
ZWYSSIG, Markus, 2004. An der Praxis orientierter Unterricht in Management Accounting. Schweizerische Zeitschrift für kaufmännisches Bildungswesen. 2004. Bd. 4, Nr. 98, S. 205
Zwyssig, Markus. 2004. “An der Praxis orientierter Unterricht in Management Accounting.” Schweizerische Zeitschrift für kaufmännisches Bildungswesen 4 (98): 205.
Zwyssig, Markus. “An der Praxis orientierter Unterricht in Management Accounting.” Schweizerische Zeitschrift für kaufmännisches Bildungswesen, vol. 4, no. 98, 2004, p. 205.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.