Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.21256/zhaw-4835
Publication type: | Conference paper |
Type of review: | Not specified |
Title: | Mythisches Denken und romantisches Verstehen im wissenschaftlichen Prozess |
Authors: | Dumont, Elisabeth |
DOI: | 10.21256/zhaw-4835 |
Conference details: | Best Teaching - Best Practices 2017: Vermittlung von Wissenschaftlichkeit, Winterthur, 6. September 2017 |
Issue Date: | 2017 |
Publisher / Ed. Institution: | ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften |
Language: | German |
Subject (DDC): | 000: Generalities and science |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/12037 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Engineering |
Organisational Unit: | Institute of Applied Mathematics and Physics (IAMP) |
Appears in collections: | Publikationen School of Engineering |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2017_Dumont_Mythisches_Denken_und_romantisches_Verstehen.pdf | 482.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
Dumont, E. (2017). Mythisches Denken und romantisches Verstehen im wissenschaftlichen Prozess. Best Teaching - Best Practices 2017: Vermittlung von Wissenschaftlichkeit, Winterthur, 6. September 2017. https://doi.org/10.21256/zhaw-4835
Dumont, E. (2017) ‘Mythisches Denken und romantisches Verstehen im wissenschaftlichen Prozess’, in Best Teaching - Best Practices 2017: Vermittlung von Wissenschaftlichkeit, Winterthur, 6. September 2017. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-4835.
E. Dumont, “Mythisches Denken und romantisches Verstehen im wissenschaftlichen Prozess,” in Best Teaching - Best Practices 2017: Vermittlung von Wissenschaftlichkeit, Winterthur, 6. September 2017, 2017. doi: 10.21256/zhaw-4835.
DUMONT, Elisabeth, 2017. Mythisches Denken und romantisches Verstehen im wissenschaftlichen Prozess. In: Best Teaching - Best Practices 2017: Vermittlung von Wissenschaftlichkeit, Winterthur, 6. September 2017. Conference paper. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. 2017
Dumont, Elisabeth. 2017. “Mythisches Denken und romantisches Verstehen im wissenschaftlichen Prozess.” Conference paper. In Best Teaching - Best Practices 2017: Vermittlung von Wissenschaftlichkeit, Winterthur, 6. September 2017. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-4835.
Dumont, Elisabeth. “Mythisches Denken und romantisches Verstehen im wissenschaftlichen Prozess.” Best Teaching - Best Practices 2017: Vermittlung von Wissenschaftlichkeit, Winterthur, 6. September 2017, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2017, https://doi.org/10.21256/zhaw-4835.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.