Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Die Kundenzufriedenheit in einer Non-Profit-Organisation messen
Authors: Troesch-Jacot, Mireille
Published in: Customer Relationship Management : neue CRM-Best-Practice-Fallstudien und -Konzepte zu Prozessen, Organisation, Mitarbeiterführung und Technologie
Editors of the parent work: Stadelmann, Martin
Wolter, Sven
Troesch, Mireille
Page(s): 365
Pages to: 379
Issue Date: 2007
Publisher / Ed. Institution: Industrielle Organisation
Publisher / Ed. Institution: Zürich
ISBN: 978-3-85743-728-1
Language: German
Subjects: Kundenzufriedenheit
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/12608
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Troesch-Jacot, M. (2007). Die Kundenzufriedenheit in einer Non-Profit-Organisation messen. In M. Stadelmann, S. Wolter, & M. Troesch (eds.), Customer Relationship Management : neue CRM-Best-Practice-Fallstudien und -Konzepte zu Prozessen, Organisation, Mitarbeiterführung und Technologie (pp. 365–379). Industrielle Organisation.
Troesch-Jacot, M. (2007) ‘Die Kundenzufriedenheit in einer Non-Profit-Organisation messen’, in M. Stadelmann, S. Wolter, and M. Troesch (eds) Customer Relationship Management : neue CRM-Best-Practice-Fallstudien und -Konzepte zu Prozessen, Organisation, Mitarbeiterführung und Technologie. Zürich: Industrielle Organisation, pp. 365–379.
M. Troesch-Jacot, “Die Kundenzufriedenheit in einer Non-Profit-Organisation messen,” in Customer Relationship Management : neue CRM-Best-Practice-Fallstudien und -Konzepte zu Prozessen, Organisation, Mitarbeiterführung und Technologie, M. Stadelmann, S. Wolter, and M. Troesch, Eds. Zürich: Industrielle Organisation, 2007, pp. 365–379.
TROESCH-JACOT, Mireille, 2007. Die Kundenzufriedenheit in einer Non-Profit-Organisation messen. In: Martin STADELMANN, Sven WOLTER und Mireille TROESCH (Hrsg.), Customer Relationship Management : neue CRM-Best-Practice-Fallstudien und -Konzepte zu Prozessen, Organisation, Mitarbeiterführung und Technologie. Zürich: Industrielle Organisation. S. 365–379. ISBN 978-3-85743-728-1
Troesch-Jacot, Mireille. 2007. “Die Kundenzufriedenheit in einer Non-Profit-Organisation messen.” In Customer Relationship Management : neue CRM-Best-Practice-Fallstudien und -Konzepte zu Prozessen, Organisation, Mitarbeiterführung und Technologie, edited by Martin Stadelmann, Sven Wolter, and Mireille Troesch, 365–79. Zürich: Industrielle Organisation.
Troesch-Jacot, Mireille. “Die Kundenzufriedenheit in einer Non-Profit-Organisation messen.” Customer Relationship Management : neue CRM-Best-Practice-Fallstudien und -Konzepte zu Prozessen, Organisation, Mitarbeiterführung und Technologie, edited by Martin Stadelmann et al., Industrielle Organisation, 2007, pp. 365–79.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.