Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Integriertes Community Marketing : Kunden- und Leistungspotenziale erfolgreich verknüpfen |
Authors: | Kaul, Helge |
Published in: | Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen |
Editors of the parent work: | Kaul, Helge Steinmann, Cary |
Page(s): | 53 |
Pages to: | 72 |
Issue Date: | 2008 |
Publisher / Ed. Institution: | Schäffer-Poeschel |
Publisher / Ed. Institution: | Stuttgart |
ISBN: | 978-3-7910-2757-9 3-7910-2757-3 |
Language: | German |
Subjects: | Community Marketing; Social Media; Kundenpotenziale; Leistungspotenziale; Marketing |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/12679 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Center for Arts Management (ZKM) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
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Kaul, H. (2008). Integriertes Community Marketing : Kunden- und Leistungspotenziale erfolgreich verknüpfen. In H. Kaul & C. Steinmann (eds.), Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen (pp. 53–72). Schäffer-Poeschel.
Kaul, H. (2008) ‘Integriertes Community Marketing : Kunden- und Leistungspotenziale erfolgreich verknüpfen’, in H. Kaul and C. Steinmann (eds) Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, pp. 53–72.
H. Kaul, “Integriertes Community Marketing : Kunden- und Leistungspotenziale erfolgreich verknüpfen,” in Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen, H. Kaul and C. Steinmann, Eds. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 2008, pp. 53–72.
KAUL, Helge, 2008. Integriertes Community Marketing : Kunden- und Leistungspotenziale erfolgreich verknüpfen. In: Helge KAUL und Cary STEINMANN (Hrsg.), Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen. Stuttgart: Schäffer-Poeschel. S. 53–72. ISBN 978-3-7910-2757-9
Kaul, Helge. 2008. “Integriertes Community Marketing : Kunden- und Leistungspotenziale erfolgreich verknüpfen.” In Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen, edited by Helge Kaul and Cary Steinmann, 53–72. Stuttgart: Schäffer-Poeschel.
Kaul, Helge. “Integriertes Community Marketing : Kunden- und Leistungspotenziale erfolgreich verknüpfen.” Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen, edited by Helge Kaul and Cary Steinmann, Schäffer-Poeschel, 2008, pp. 53–72.
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