Publication type: Working paper – expertise – study
Title: Evaluation Schulsozialarbeit Unteres Furttal : Schlussbericht
Authors: Ibrahimi, Bujare
Gavez, Silvia
Bäriswyl, Vera
Stohler, Renate
Extent: 50
Issue Date: Mar-2014
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Publisher / Ed. Institution: Winterthur
Other identifiers: http://www.sekuf.ch/files/schlussbericht_25032014neu.pdf
Language: German
Subject (DDC): 361: Social work and welfare
371: Schools and their activities
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/13031
License (according to publishing contract): Not specified
Departement: Social Work
Organisational Unit: Institute of Childhood, Youth and Family (IKJF)
Published as part of the ZHAW project: Evaluation Schulsozialarbeit Unteres Furttal
Appears in collections:Publikationen Soziale Arbeit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Ibrahimi, B., Gavez, S., Bäriswyl, V., & Stohler, R. (2014). Evaluation Schulsozialarbeit Unteres Furttal : Schlussbericht. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften.
Ibrahimi, B. et al. (2014) Evaluation Schulsozialarbeit Unteres Furttal : Schlussbericht. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften.
B. Ibrahimi, S. Gavez, V. Bäriswyl, and R. Stohler, “Evaluation Schulsozialarbeit Unteres Furttal : Schlussbericht,” ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, Winterthur, Mar. 2014.
IBRAHIMI, Bujare, Silvia GAVEZ, Vera BÄRISWYL und Renate STOHLER, 2014. Evaluation Schulsozialarbeit Unteres Furttal : Schlussbericht. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Ibrahimi, Bujare, Silvia Gavez, Vera Bäriswyl, and Renate Stohler. 2014. “Evaluation Schulsozialarbeit Unteres Furttal : Schlussbericht.” Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften.
Ibrahimi, Bujare, et al. Evaluation Schulsozialarbeit Unteres Furttal : Schlussbericht. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, Mar. 2014.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.