Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Aufbruch im Marketing auf höchstem Niveau (CRM) |
Authors: | Troesch-Jacot, Mireille |
Published in: | Handbuch - Instrumente der Kommunikation |
Volume(Issue): | 46 |
Issue Date: | 2004 |
Publisher / Ed. Institution: | Orell-Füssli |
Language: | German |
Subjects: | ZMM; CRM |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/13346 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
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Troesch-Jacot, M. (2004). Aufbruch im Marketing auf höchstem Niveau (CRM). Handbuch - Instrumente der Kommunikation, 46.
Troesch-Jacot, M. (2004) ‘Aufbruch im Marketing auf höchstem Niveau (CRM)’, Handbuch - Instrumente der Kommunikation, 46.
M. Troesch-Jacot, “Aufbruch im Marketing auf höchstem Niveau (CRM),” Handbuch - Instrumente der Kommunikation, vol. 46, 2004.
TROESCH-JACOT, Mireille, 2004. Aufbruch im Marketing auf höchstem Niveau (CRM). Handbuch - Instrumente der Kommunikation. 2004. Bd. 46
Troesch-Jacot, Mireille. 2004. “Aufbruch im Marketing auf höchstem Niveau (CRM).” Handbuch - Instrumente der Kommunikation 46.
Troesch-Jacot, Mireille. “Aufbruch im Marketing auf höchstem Niveau (CRM).” Handbuch - Instrumente der Kommunikation, vol. 46, 2004.
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