Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Nutzen von Kundenwissen : Kundenwissen nutzen
Authors: Troesch-Jacot, Mireille
Hafner, Nils
Published in: IT business
Volume(Issue): 2004
Issue: 2
Page(s): 31
Issue Date: 2004
Publisher / Ed. Institution: Fractal
ISSN: 1424-8867
Language: German
Subjects: ZMM; Kundenwert; Kundendaten
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Seit Jahren sprechen Experten über das integrierte Konzept des Kundenbeziehungsmanagements, doch ist nicht jedem klar, wie mit CRM kurz-, mittel- und langfristig mehr Geld verdient wird.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/13347
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

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Troesch-Jacot, M., & Hafner, N. (2004). Nutzen von Kundenwissen : Kundenwissen nutzen. IT business, 2004(2), 31.
Troesch-Jacot, M. and Hafner, N. (2004) ‘Nutzen von Kundenwissen : Kundenwissen nutzen’, IT business, 2004(2), p. 31.
M. Troesch-Jacot and N. Hafner, “Nutzen von Kundenwissen : Kundenwissen nutzen,” IT business, vol. 2004, no. 2, p. 31, 2004.
TROESCH-JACOT, Mireille und Nils HAFNER, 2004. Nutzen von Kundenwissen : Kundenwissen nutzen. IT business. 2004. Bd. 2004, Nr. 2, S. 31
Troesch-Jacot, Mireille, and Nils Hafner. 2004. “Nutzen von Kundenwissen : Kundenwissen nutzen.” IT business 2004 (2): 31.
Troesch-Jacot, Mireille, and Nils Hafner. “Nutzen von Kundenwissen : Kundenwissen nutzen.” IT business, vol. 2004, no. 2, 2004, p. 31.


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