Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Kulturmarkt
Authors: Seger, Bruno
Published in: Kulturrecht, Kulturmarkt : Lehr- und Praxishandbuch
Editors of the parent work: Raschèr, Andrea F. G.
Senn, Mischa
Page(s): 323
Pages to: 330
Issue Date: 2012
Publisher / Ed. Institution: Dike
Publisher / Ed. Institution: Zürich
ISBN: 978-3-03751-428-3
Language: German
Subjects: Marktbegriff; Symbolischer Wert; Öffentlichkeitswert; Kulturprodukt
Subject (DDC): 306: Culture
344: Labor, social, education and cultural law (CH)
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/13485
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Center for Arts Management (ZKM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

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Seger, B. (2012). Kulturmarkt. In A. F. G. Raschèr & M. Senn (eds.), Kulturrecht, Kulturmarkt : Lehr- und Praxishandbuch (pp. 323–330). Dike.
Seger, B. (2012) ‘Kulturmarkt’, in A.F.G. Raschèr and M. Senn (eds) Kulturrecht, Kulturmarkt : Lehr- und Praxishandbuch. Zürich: Dike, pp. 323–330.
B. Seger, “Kulturmarkt,” in Kulturrecht, Kulturmarkt : Lehr- und Praxishandbuch, A. F. G. Raschèr and M. Senn, Eds. Zürich: Dike, 2012, pp. 323–330.
SEGER, Bruno, 2012. Kulturmarkt. In: Andrea F. G. RASCHÈR und Mischa SENN (Hrsg.), Kulturrecht, Kulturmarkt : Lehr- und Praxishandbuch. Zürich: Dike. S. 323–330. ISBN 978-3-03751-428-3
Seger, Bruno. 2012. “Kulturmarkt.” In Kulturrecht, Kulturmarkt : Lehr- und Praxishandbuch, edited by Andrea F. G. Raschèr and Mischa Senn, 323–30. Zürich: Dike.
Seger, Bruno. “Kulturmarkt.” Kulturrecht, Kulturmarkt : Lehr- und Praxishandbuch, edited by Andrea F. G. Raschèr and Mischa Senn, Dike, 2012, pp. 323–30.


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