Publication type: | Book part |
Type of review: | No review |
Title: | Gewalt an Schulen : Daten und Fakten |
Authors: | Baier, Dirk Bergmann, Marie Christine |
Published in: | Gewalt an Schulen : Fakten, Theorien, Praxiskonzepte |
Page(s): | 6 |
Pages to: | 25 |
Issue Date: | 2016 |
Series: | Schulmanagement-Handbuch |
Series volume: | 160 |
Publisher / Ed. Institution: | Oldenbourg |
Publisher / Ed. Institution: | München |
ISBN: | 978-3-637-91416-2 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 371: Schools and their activities |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/14359 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Social Work |
Organisational Unit: | Institute of Delinquency and Crime Prevention (IDK) |
Appears in collections: | Publikationen Soziale Arbeit |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Baier, D., & Bergmann, M. C. (2016). Gewalt an Schulen : Daten und Fakten. In Gewalt an Schulen : Fakten, Theorien, Praxiskonzepte (pp. 6–25). Oldenbourg.
Baier, D. and Bergmann, M.C. (2016) ‘Gewalt an Schulen : Daten und Fakten’, in Gewalt an Schulen : Fakten, Theorien, Praxiskonzepte. München: Oldenbourg, pp. 6–25.
D. Baier and M. C. Bergmann, “Gewalt an Schulen : Daten und Fakten,” in Gewalt an Schulen : Fakten, Theorien, Praxiskonzepte, München: Oldenbourg, 2016, pp. 6–25.
BAIER, Dirk und Marie Christine BERGMANN, 2016. Gewalt an Schulen : Daten und Fakten. In: Gewalt an Schulen : Fakten, Theorien, Praxiskonzepte. München: Oldenbourg. S. 6–25. ISBN 978-3-637-91416-2
Baier, Dirk, and Marie Christine Bergmann. 2016. “Gewalt an Schulen : Daten und Fakten.” In Gewalt an Schulen : Fakten, Theorien, Praxiskonzepte, 6–25. München: Oldenbourg.
Baier, Dirk, and Marie Christine Bergmann. “Gewalt an Schulen : Daten und Fakten.” Gewalt an Schulen : Fakten, Theorien, Praxiskonzepte, Oldenbourg, 2016, pp. 6–25.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.