Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Produkt-PR : Aufwand ohne Nutzen oder nützlicher Aufwand? |
Authors: | Szyszka, Peter |
Published in: | Marketing & Kommunikation |
Volume(Issue): | 47 |
Issue: | 12 |
Page(s): | 44 |
Pages to: | 45 |
Issue Date: | 2003 |
Publisher / Ed. Institution: | Galledia |
ISSN: | 1023-8913 0255-7673 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/14772 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Applied Media Studies (IAM) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
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Szyszka, P. (2003). Produkt-PR : Aufwand ohne Nutzen oder nützlicher Aufwand? Marketing & Kommunikation, 47(12), 44–45.
Szyszka, P. (2003) ‘Produkt-PR : Aufwand ohne Nutzen oder nützlicher Aufwand?’, Marketing & Kommunikation, 47(12), pp. 44–45.
P. Szyszka, “Produkt-PR : Aufwand ohne Nutzen oder nützlicher Aufwand?,” Marketing & Kommunikation, vol. 47, no. 12, pp. 44–45, 2003.
SZYSZKA, Peter, 2003. Produkt-PR : Aufwand ohne Nutzen oder nützlicher Aufwand? Marketing & Kommunikation. 2003. Bd. 47, Nr. 12, S. 44–45
Szyszka, Peter. 2003. “Produkt-PR : Aufwand ohne Nutzen oder nützlicher Aufwand?” Marketing & Kommunikation 47 (12): 44–45.
Szyszka, Peter. “Produkt-PR : Aufwand ohne Nutzen oder nützlicher Aufwand?” Marketing & Kommunikation, vol. 47, no. 12, 2003, pp. 44–45.
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