Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Produkt-PR : Aufwand ohne Nutzen oder nützlicher Aufwand?
Authors: Szyszka, Peter
Published in: Marketing & Kommunikation
Volume(Issue): 47
Issue: 12
Page(s): 44
Pages to: 45
Issue Date: 2003
Publisher / Ed. Institution: Galledia
ISSN: 1023-8913
0255-7673
Language: German
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/14772
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

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Szyszka, P. (2003). Produkt-PR : Aufwand ohne Nutzen oder nützlicher Aufwand? Marketing & Kommunikation, 47(12), 44–45.
Szyszka, P. (2003) ‘Produkt-PR : Aufwand ohne Nutzen oder nützlicher Aufwand?’, Marketing & Kommunikation, 47(12), pp. 44–45.
P. Szyszka, “Produkt-PR : Aufwand ohne Nutzen oder nützlicher Aufwand?,” Marketing & Kommunikation, vol. 47, no. 12, pp. 44–45, 2003.
SZYSZKA, Peter, 2003. Produkt-PR : Aufwand ohne Nutzen oder nützlicher Aufwand? Marketing & Kommunikation. 2003. Bd. 47, Nr. 12, S. 44–45
Szyszka, Peter. 2003. “Produkt-PR : Aufwand ohne Nutzen oder nützlicher Aufwand?” Marketing & Kommunikation 47 (12): 44–45.
Szyszka, Peter. “Produkt-PR : Aufwand ohne Nutzen oder nützlicher Aufwand?” Marketing & Kommunikation, vol. 47, no. 12, 2003, pp. 44–45.


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