Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Organisationsbezogener Ansatz
Authors: Szyszka, Peter
Published in: Handbuch der Public Relations : wissenschaftliche Grundlagen und berufliches Handeln
Editors of the parent work: Bentele, Günter
Page(s): 161
Pages to: 176
Issue Date: 2005
Publisher / Ed. Institution: VS Verlag für Sozialwissenschaften
Publisher / Ed. Institution: Wiesbaden
ISBN: 3-531-13755-7
Language: German
Subjects: Organisationsbezogener Ansatz
Subject (DDC): 658.1: Organization and finance
659: Advertising and public relations
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/14893
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Szyszka, P. (2005). Organisationsbezogener Ansatz. In G. Bentele (ed.), Handbuch der Public Relations : wissenschaftliche Grundlagen und berufliches Handeln (pp. 161–176). VS Verlag für Sozialwissenschaften.
Szyszka, P. (2005) ‘Organisationsbezogener Ansatz’, in G. Bentele (ed.) Handbuch der Public Relations : wissenschaftliche Grundlagen und berufliches Handeln. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften, pp. 161–176.
P. Szyszka, “Organisationsbezogener Ansatz,” in Handbuch der Public Relations : wissenschaftliche Grundlagen und berufliches Handeln, G. Bentele, Ed. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften, 2005, pp. 161–176.
SZYSZKA, Peter, 2005. Organisationsbezogener Ansatz. In: Günter BENTELE (Hrsg.), Handbuch der Public Relations : wissenschaftliche Grundlagen und berufliches Handeln. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften. S. 161–176. ISBN 3-531-13755-7
Szyszka, Peter. 2005. “Organisationsbezogener Ansatz.” In Handbuch der Public Relations : wissenschaftliche Grundlagen und berufliches Handeln, edited by Günter Bentele, 161–76. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften.
Szyszka, Peter. “Organisationsbezogener Ansatz.” Handbuch der Public Relations : wissenschaftliche Grundlagen und berufliches Handeln, edited by Günter Bentele, VS Verlag für Sozialwissenschaften, 2005, pp. 161–76.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.