Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Firmen-Know-how: Wissen bringt nichts, wenn es nicht abgefragt wird
Authors: Minonne, Clemente
Published in: Handelszeitung
Issue Date: 19-Sep-2007
Publisher / Ed. Institution: Ringier Axel Springer
ISSN: 1422-8971
Language: German
Subjects: Wissensmanagement
Subject (DDC): 658.4: Executive Management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/15435
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Business Information Technology (IWI)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Minonne, C. (2007). Firmen-Know-how: Wissen bringt nichts, wenn es nicht abgefragt wird. Handelszeitung.
Minonne, C. (2007) ‘Firmen-Know-how: Wissen bringt nichts, wenn es nicht abgefragt wird’, Handelszeitung [Preprint].
C. Minonne, “Firmen-Know-how: Wissen bringt nichts, wenn es nicht abgefragt wird,” Handelszeitung, Sep. 2007.
MINONNE, Clemente, 2007. Firmen-Know-how: Wissen bringt nichts, wenn es nicht abgefragt wird. Handelszeitung. 19 September 2007
Minonne, Clemente. 2007. “Firmen-Know-how: Wissen bringt nichts, wenn es nicht abgefragt wird.” Handelszeitung, September.
Minonne, Clemente. “Firmen-Know-how: Wissen bringt nichts, wenn es nicht abgefragt wird.” Handelszeitung, Sept. 2007.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.