Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorFischer, Beat-
dc.contributor.authorJud, Silvana-
dc.date.accessioned2019-03-13T10:46:53Z-
dc.date.available2019-03-13T10:46:53Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.issn0724-9632de_CH
dc.identifier.issn1617-1098de_CH
dc.identifier.urihttps://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/15984-
dc.language.isodede_CH
dc.publisherDeutscher Fachverlagde_CH
dc.relation.ispartofPlanung & Analysede_CH
dc.rightsLicence according to publishing contractde_CH
dc.subject.ddc658.8: Marketingmanagementde_CH
dc.titleMarktforschung mit Beaconsde_CH
dc.typeBeitrag in Magazin oder Zeitungde_CH
dcterms.typeTextde_CH
zhaw.departementSchool of Management and Lawde_CH
zhaw.funding.euNode_CH
zhaw.issue1de_CH
zhaw.originated.zhawNode_CH
zhaw.pages.start2de_CH
zhaw.publication.statuspublishedVersionde_CH
zhaw.volume2017de_CH
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Fischer, B., & Jud, S. (2017). Marktforschung mit Beacons. Planung & Analyse, 2017(1), 2.
Fischer, B. and Jud, S. (2017) ‘Marktforschung mit Beacons’, Planung & Analyse, 2017(1), p. 2.
B. Fischer and S. Jud, “Marktforschung mit Beacons,” Planung & Analyse, vol. 2017, no. 1, p. 2, 2017.
FISCHER, Beat und Silvana JUD, 2017. Marktforschung mit Beacons. Planung & Analyse. 2017. Bd. 2017, Nr. 1, S. 2
Fischer, Beat, and Silvana Jud. 2017. “Marktforschung mit Beacons.” Planung & Analyse 2017 (1): 2.
Fischer, Beat, and Silvana Jud. “Marktforschung mit Beacons.” Planung & Analyse, vol. 2017, no. 1, 2017, p. 2.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.