Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Swiss CRM 2010 : Facebook, Xing und Co. bergen ungenutztes Potenzial
Authors: Rüeger, Brian
Hannich, Frank
Published in: Marketingtrends: Jahrbuch CRM Schweiz
Volume(Issue): 2010
Issue Date: 2010
Publisher / Ed. Institution: Galledia
Language: German
Subjects: Trend; Entwicklung; CRM; Soziales Netzwerk
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Nachdem sich die Entwicklung von CRM in der Schweiz durch die Wirtschaftskrise deutlich verlangsamt hat, wird wieder mehr investiert, auch in neue Entwicklungen. Ein Beispiel dafür ist die Verknüpfung von social media und CRM. Wie die Studie "Swiss CRM 2010" zeigt, sind die Schweizer Unternehmen zwar noch zurückhaltend, sehen aber das Potenzial, das sich hinter den Internet-Plattformen verbirgt.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/15998
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.