Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Marketingtrend : Rückbesinnung auf den persönlichen Kontakt
Authors: Rüeger, Brian
Leuch, Andrea
Hannich, Frank
Published in: Marketingtrends: Jahrbuch CRM Schweiz
Volume(Issue): 2008
Issue Date: 2007
Publisher / Ed. Institution: Galledia
Language: German
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16002
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Rüeger, B., Leuch, A., & Hannich, F. (2007). Marketingtrend : Rückbesinnung auf den persönlichen Kontakt. Marketingtrends: Jahrbuch CRM Schweiz, 2008.
Rüeger, B., Leuch, A. and Hannich, F. (2007) ‘Marketingtrend : Rückbesinnung auf den persönlichen Kontakt’, Marketingtrends: Jahrbuch CRM Schweiz, 2008.
B. Rüeger, A. Leuch, and F. Hannich, “Marketingtrend : Rückbesinnung auf den persönlichen Kontakt,” Marketingtrends: Jahrbuch CRM Schweiz, vol. 2008, 2007.
RÜEGER, Brian, Andrea LEUCH und Frank HANNICH, 2007. Marketingtrend : Rückbesinnung auf den persönlichen Kontakt. Marketingtrends: Jahrbuch CRM Schweiz. 2007. Bd. 2008
Rüeger, Brian, Andrea Leuch, and Frank Hannich. 2007. “Marketingtrend : Rückbesinnung auf den persönlichen Kontakt.” Marketingtrends: Jahrbuch CRM Schweiz 2008.
Rüeger, Brian, et al. “Marketingtrend : Rückbesinnung auf den persönlichen Kontakt.” Marketingtrends: Jahrbuch CRM Schweiz, vol. 2008, 2007.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.