Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Marketingtrend : Rückbesinnung auf den persönlichen Kontakt |
Authors: | Rüeger, Brian Leuch, Andrea Hannich, Frank |
Published in: | Marketingtrends: Jahrbuch CRM Schweiz |
Volume(Issue): | 2008 |
Issue Date: | 2007 |
Publisher / Ed. Institution: | Galledia |
Language: | German |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16002 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute of Marketing Management (IMM) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Rüeger, B., Leuch, A., & Hannich, F. (2007). Marketingtrend : Rückbesinnung auf den persönlichen Kontakt. Marketingtrends: Jahrbuch CRM Schweiz, 2008.
Rüeger, B., Leuch, A. and Hannich, F. (2007) ‘Marketingtrend : Rückbesinnung auf den persönlichen Kontakt’, Marketingtrends: Jahrbuch CRM Schweiz, 2008.
B. Rüeger, A. Leuch, and F. Hannich, “Marketingtrend : Rückbesinnung auf den persönlichen Kontakt,” Marketingtrends: Jahrbuch CRM Schweiz, vol. 2008, 2007.
RÜEGER, Brian, Andrea LEUCH und Frank HANNICH, 2007. Marketingtrend : Rückbesinnung auf den persönlichen Kontakt. Marketingtrends: Jahrbuch CRM Schweiz. 2007. Bd. 2008
Rüeger, Brian, Andrea Leuch, and Frank Hannich. 2007. “Marketingtrend : Rückbesinnung auf den persönlichen Kontakt.” Marketingtrends: Jahrbuch CRM Schweiz 2008.
Rüeger, Brian, et al. “Marketingtrend : Rückbesinnung auf den persönlichen Kontakt.” Marketingtrends: Jahrbuch CRM Schweiz, vol. 2008, 2007.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.