Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Welche CRM-Trends Schweizer Unternehmen beschäftigen
Authors: Hannich, Frank
Gehring, Bettina
Comolli, Lucia
Published in: Marketing & Kommunikation
Volume(Issue): 2013
Issue: 5
Page(s): 11
Pages to: 13
Issue Date: 2013
Publisher / Ed. Institution: Galledia
ISSN: 1023-8913
0255-7673
Language: German
Subjects: Schweizer; Trend; Unternehmen; CRM
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Die Schweizer Unternehmen sehen sich im harten Kampf um die Kunden. Wo die Qualität der Leistungen keine ausreichende Differnzierung mehr ermöglicht, setzten sie auf Erlebnis- und Beziehungsqualität. Personalisierung und Mobile CRM sind dabei die steigenden Trends des Jahres.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16336
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.