Publication type: Other (textual)
Title: Das Studienkonzept 2009 an der School of Management and Law
Authors: Alder, Markus
Zwyssig, Markus
Koruna, Stefan
Bruckner, Jörg
Rossmann, Christian
Issue Date: Aug-2011
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Publisher / Ed. Institution: Winterthur
Language: German
Subject (DDC): 378: Higher education
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16483
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Center for Innovative Teaching and Learning (ZID)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Alder, M., Zwyssig, M., Koruna, S., Bruckner, J., & Rossmann, C. (2011). Das Studienkonzept 2009 an der School of Management and Law. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften.
Alder, M. et al. (2011) Das Studienkonzept 2009 an der School of Management and Law. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften.
M. Alder, M. Zwyssig, S. Koruna, J. Bruckner, and C. Rossmann, Das Studienkonzept 2009 an der School of Management and Law. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2011.
ALDER, Markus, Markus ZWYSSIG, Stefan KORUNA, Jörg BRUCKNER und Christian ROSSMANN, 2011. Das Studienkonzept 2009 an der School of Management and Law. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Alder, Markus, Markus Zwyssig, Stefan Koruna, Jörg Bruckner, and Christian Rossmann. 2011. Das Studienkonzept 2009 an der School of Management and Law. Winterthur: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften.
Alder, Markus, et al. Das Studienkonzept 2009 an der School of Management and Law. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2011.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.