Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Wie Beacons die Perspektiven in der Marktforschung erweitern |
Authors: | Jud, Silvana Fischer, Beat |
Published in: | Markt- und Sozialforschung Schweiz |
Volume(Issue): | 2017 |
Issue: | 1 |
Page(s): | 52 |
Pages to: | 54 |
Issue Date: | 2017 |
Publisher / Ed. Institution: | Kömedia |
ISSN: | 2297-1718 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
Abstract: | Smartphones sind aus dem Alltag nicht mehr wegzudenken. Wir gehen nicht mehr ohne Smartphone aus dem Haus und vertrauen diesen Geräten unser ganzes Leben an. Wenn wir Marktforschung konsumentennah betreiben wollen, müssen auch wir Marktforscher diese Geräte beherrschen und für unsere Forschung effizient nutzen können. |
URI: | https://www.link.ch/wp-content/uploads/2017/05/MAFO2017_Artikel_extract_11.pdf https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16556 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Jud, S., & Fischer, B. (2017). Wie Beacons die Perspektiven in der Marktforschung erweitern. Markt- und Sozialforschung Schweiz, 2017(1), 52–54. https://www.link.ch/wp-content/uploads/2017/05/MAFO2017_Artikel_extract_11.pdf
Jud, S. and Fischer, B. (2017) ‘Wie Beacons die Perspektiven in der Marktforschung erweitern’, Markt- und Sozialforschung Schweiz, 2017(1), pp. 52–54. Available at: https://www.link.ch/wp-content/uploads/2017/05/MAFO2017_Artikel_extract_11.pdf.
S. Jud and B. Fischer, “Wie Beacons die Perspektiven in der Marktforschung erweitern,” Markt- und Sozialforschung Schweiz, vol. 2017, no. 1, pp. 52–54, 2017, [Online]. Available: https://www.link.ch/wp-content/uploads/2017/05/MAFO2017_Artikel_extract_11.pdf
JUD, Silvana und Beat FISCHER, 2017. Wie Beacons die Perspektiven in der Marktforschung erweitern. Markt- und Sozialforschung Schweiz [online]. 2017. Bd. 2017, Nr. 1, S. 52–54. Verfügbar unter: https://www.link.ch/wp-content/uploads/2017/05/MAFO2017_Artikel_extract_11.pdf
Jud, Silvana, and Beat Fischer. 2017. “Wie Beacons die Perspektiven in der Marktforschung erweitern.” Markt- und Sozialforschung Schweiz 2017 (1): 52–54. https://www.link.ch/wp-content/uploads/2017/05/MAFO2017_Artikel_extract_11.pdf.
Jud, Silvana, and Beat Fischer. “Wie Beacons die Perspektiven in der Marktforschung erweitern.” Markt- und Sozialforschung Schweiz, vol. 2017, no. 1, 2017, pp. 52–54, https://www.link.ch/wp-content/uploads/2017/05/MAFO2017_Artikel_extract_11.pdf.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.