Publication type: Article in scientific journal
Type of review: Not specified
Title: Der ökonomische Gewinn als Wertmassstab
Authors: Streichenberg, Urs
Published in: Controllingpraxis im Vertrieb
Volume(Issue): 2011
Issue: 3
Page(s): 15
Issue Date: 2011
Publisher / Ed. Institution: Hampp
ISSN: 2193-7478
Language: German
Subjects: Gesamtkapitalkosten; Finanzierung; Wertorientierung
Subject (DDC): 658.1: Organization and finance
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16609
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute for Financial Management (IFI)
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Streichenberg, U. (2011). Der ökonomische Gewinn als Wertmassstab. Controllingpraxis im Vertrieb, 2011(3), 15.
Streichenberg, U. (2011) ‘Der ökonomische Gewinn als Wertmassstab’, Controllingpraxis im Vertrieb, 2011(3), p. 15.
U. Streichenberg, “Der ökonomische Gewinn als Wertmassstab,” Controllingpraxis im Vertrieb, vol. 2011, no. 3, p. 15, 2011.
STREICHENBERG, Urs, 2011. Der ökonomische Gewinn als Wertmassstab. Controllingpraxis im Vertrieb. 2011. Bd. 2011, Nr. 3, S. 15
Streichenberg, Urs. 2011. “Der ökonomische Gewinn als Wertmassstab.” Controllingpraxis im Vertrieb 2011 (3): 15.
Streichenberg, Urs. “Der ökonomische Gewinn als Wertmassstab.” Controllingpraxis im Vertrieb, vol. 2011, no. 3, 2011, p. 15.


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