Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Innovationen und Nachhaltigkeits-Marketing : ein Lehrgang für nachhaltigen Marketingerfolg |
Authors: | Berger, Verena |
Published in: | EcoLife |
Volume(Issue): | 2011 |
Issue: | 3 |
Page(s): | 32 |
Issue Date: | 3-Jun-2011 |
Publisher / Ed. Institution: | ProfileMedia |
Language: | German |
Subjects: | CAS; Nachhaltigkeit |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16965 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute of Marketing Management (IMM) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Berger, V. (2011). Innovationen und Nachhaltigkeits-Marketing : ein Lehrgang für nachhaltigen Marketingerfolg. EcoLife, 2011(3), 32.
Berger, V. (2011) ‘Innovationen und Nachhaltigkeits-Marketing : ein Lehrgang für nachhaltigen Marketingerfolg’, EcoLife, 2011(3), p. 32.
V. Berger, “Innovationen und Nachhaltigkeits-Marketing : ein Lehrgang für nachhaltigen Marketingerfolg,” EcoLife, vol. 2011, no. 3, p. 32, Jun. 2011.
BERGER, Verena, 2011. Innovationen und Nachhaltigkeits-Marketing : ein Lehrgang für nachhaltigen Marketingerfolg. EcoLife. 3 Juni 2011. Bd. 2011, Nr. 3, S. 32
Berger, Verena. 2011. “Innovationen und Nachhaltigkeits-Marketing : ein Lehrgang für nachhaltigen Marketingerfolg.” EcoLife 2011 (3): 32.
Berger, Verena. “Innovationen und Nachhaltigkeits-Marketing : ein Lehrgang für nachhaltigen Marketingerfolg.” EcoLife, vol. 2011, no. 3, June 2011, p. 32.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.